Litt sinne og frustrasjon*langt*

ORIGINAL: malone

Uff da, det hørtes vasnkelig ut. For en idiot da, ødelegge for så mange. Sender en stor klem og håper det ordner seg for dere.

Argg, jeg blir så sint på sånne folk..hvor er respekten og omsorgen for en han har vert glad i og elsket? hvordan kan noen ha samvittighet til å gjøre noe sånt?? Og favorisere ene barnebarnet over de andre er helt på trynet, fy faen..
Sånne personer trenger man ikke i livet sitt, de bryr seg desverre alt for mye om seg selv og driter i andre..
Håper dere klarer å glemme han, trur det er det beste for alle dere, selv om det ikke er så lett når han har vert så lenge i livet deres, men trur han bare kommer til å påføre dere mye smerte og irritasjon, så glem han før det går for langt..

Håper det ordner seg og lykke til!!!

Herreland. Skjønner godt du er forbannet...
Men full rett.

GOD KLEM

ikke for å være ekkel eller skikkelig mistenksom akkurat. Beklager virkelig på forhånd bønna viss jeg treffer en nerve her!

Men synes du ikke det er litt rart at han foguder dattera hennes på den måten??
Jeg sier dette fordi jeg har vært missbrukt som barn og det har søstra mi også, hun av stefaren og jeg av min onkel. At de forguder et barn på den måten ga meg en skikkelig ekkel følelse når du beskrev det at han er så opphengt i den lille jenta.

UNNSKYLD UNNSKYLD UNNSKYLD viss jeg gjør deg til ulage[&:] Jeg forguder deg bønna, så jeg vill ikke vondt!
Men jeg må bare spørre om du har lagt merke til noen form for ekkel kontakt mellom han og jenta eller søstra di f.eks? Dette på grunn av egne erfaringer (desverre) jeg blir ofte kanskje litt mistenksom når det gjelder slikt... (ble litt langt kanskje[8|])

ORIGINAL: Flaskemamma

ikke for å være ekkel eller skikkelig mistenksom akkurat. Beklager virkelig på forhånd bønna viss jeg treffer en nerve her!

Jeg sier dette fordi jeg har vært missbrukt som barn og det har søstra mi også, hun av stefaren og jeg av min onkel. At de forguder et barn på den måten ga meg en skikkelig ekkel følelse når du beskrev det at han er så opphengt i den lille jenta.

UNNSKYLD UNNSKYLD UNNSKYLD viss jeg gjør deg til ulage[&:] Jeg forguder deg bønna, så jeg vill ikke vondt!
Men jeg må bare spørre om du har lagt merke til noen form for ekkel kontakt mellom han og jenta eller søstra di f.eks? Dette på grunn av egne erfaringer (desverre) jeg blir ofte kanskje litt mistenksom når det gjelder slikt... (ble litt langt kanskje[8|])

Du fornærmer meg ikke, jeg sa faktisk til min mann i går at jeg fikk sånn ekkel følelse...

Men, han har alltid hatt et favoritt barn , først var det en niese, så ble hun større, da ble dte en nevø, han klarer liksom bare å følge opp en, om du skjønner!

Niesen min FORGUDER han, men dte er jo for han vier all sin tid til henne, mens de andre måtte klare sge selv!

Jeg ble ikke sinna, lover[:D] skjønner tankegangen!

ORIGINAL: *Minibønna*

Du fornærmer meg ikke, jeg sa faktisk til min mann i går at jeg fikk sånn ekkel følelse...

Men, han har alltid hatt et favoritt barn , først var det en niese, så ble hun større, da ble dte en nevø, han klarer liksom bare å følge opp en, om du skjønner!

Niesen min FORGUDER han, men dte er jo for han vier all sin tid til henne, mens de andre måtte klare sge selv!
mmmh. Ja det kan være det. men så kom jeg til å tenke at en spykolog fortalte meg at unger husker ingenting fram til de er 3 år, og lite de kommende årene fram til 5.
Mange pedofile har en lyst på barn fram til en viss alder så er de på en måte ikke intresange mere (om du skjønner den ekle tankegangen[:'(])
Søstra mi ble misbrukt fram til hu var 6 år, da stoppa det liksom og så begynte den andre søstra mi å bli 2 år, da viste han mere intresse for henne. Men heldighvis ble han blind og så døde det svinet!! Heldighvis husker ikke ungene noe, men tanken gjøre meg dårlig hver gang temaet kommer opp.[:'(][X(]

Håper han ikek har gjort noe :-S æsj[&:]

Fikk noia nå...

Han har alltid dritt i de andre!

Håper han ikek har gjort noe :-S æsj[&:]

Fikk noia nå...

Han har alltid dritt i de andre!
Håper jeg også, for guds skyld. La det bare være en misstanke og kunn med det!

Da dreper jeg fyren!

Da dreper jeg fyren!
torturer han først! slike svin fortjener ikke en sjapp og enkel død![>:]

Da dreper jeg fyren!

Jeg tror ikke han har gjort noe!

Men kan godt torturere han for litt annet!

Da dreper jeg fyren!

Jeg tror ikke han har gjort noe!

Men kan godt torturere han for litt annet!
Han fortjener det, jeg synes så synd på moren din, fysj, enn å behandle dama si på den måten og deg og dine barn[>:]. usj, ble skikkelig sint på den dusten[:@]

Han er en TAPER

ORIGINAL: Mommy Nala

Offh, vet ikke hva jeg skal si for har ingen erfaring med sånn! Men at det må være forferdelig tungt og sender deg en stooor og god klem, synes virkelig synd på deg og dine som må gå gjennom dette
[hr]Sign

Har ikke ord.. Voksne mennesker.. FY!

Back
Topp