N
*Nikki*
Guest
klemmer=)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Flaskemamma
ikke for å være ekkel eller skikkelig mistenksom akkurat. Beklager virkelig på forhånd bønna viss jeg treffer en nerve her!
Men synes du ikke det er litt rart at han foguder dattera hennes på den måten??
Jeg sier dette fordi jeg har vært missbrukt som barn og det har søstra mi også, hun av stefaren og jeg av min onkel. At de forguder et barn på den måten ga meg en skikkelig ekkel følelse når du beskrev det at han er så opphengt i den lille jenta.
UNNSKYLD UNNSKYLD UNNSKYLD viss jeg gjør deg til ulage[&:] Jeg forguder deg bønna, så jeg vill ikke vondt!
Men jeg må bare spørre om du har lagt merke til noen form for ekkel kontakt mellom han og jenta eller søstra di f.eks? Dette på grunn av egne erfaringer (desverre) jeg blir ofte kanskje litt mistenksom når det gjelder slikt... (ble litt langt kanskje[8|])
ORIGINAL: *Minibønna*mmmh. Ja det kan være det. men så kom jeg til å tenke at en spykolog fortalte meg at unger husker ingenting fram til de er 3 år, og lite de kommende årene fram til 5.
ikke for å være ekkel eller skikkelig mistenksom akkurat. Beklager virkelig på forhånd bønna viss jeg treffer en nerve her!
Men synes du ikke det er litt rart at han foguder dattera hennes på den måten??
Jeg sier dette fordi jeg har vært missbrukt som barn og det har søstra mi også, hun av stefaren og jeg av min onkel. At de forguder et barn på den måten ga meg en skikkelig ekkel følelse når du beskrev det at han er så opphengt i den lille jenta.
UNNSKYLD UNNSKYLD UNNSKYLD viss jeg gjør deg til ulage[&:] Jeg forguder deg bønna, så jeg vill ikke vondt!
Men jeg må bare spørre om du har lagt merke til noen form for ekkel kontakt mellom han og jenta eller søstra di f.eks? Dette på grunn av egne erfaringer (desverre) jeg blir ofte kanskje litt mistenksom når det gjelder slikt... (ble litt langt kanskje[8|])
Du fornærmer meg ikke, jeg sa faktisk til min mann i går at jeg fikk sånn ekkel følelse...
Men, han har alltid hatt et favoritt barn , først var det en niese, så ble hun større, da ble dte en nevø, han klarer liksom bare å følge opp en, om du skjønner!
Niesen min FORGUDER han, men dte er jo for han vier all sin tid til henne, mens de andre måtte klare sge selv!
ORIGINAL: *Minibønna*Håper jeg også, for guds skyld. La det bare være en misstanke og kunn med det!
Håper han ikek har gjort noe :-S æsj[&:]
Fikk noia nå...
Han har alltid dritt i de andre!
ORIGINAL: *Minibønna*torturer han først! slike svin fortjener ikke en sjapp og enkel død![>:]
Da dreper jeg fyren!
ORIGINAL: *Minibønna*torturer han først! slike svin fortjener ikke en sjapp og enkel død![>:]
Da dreper jeg fyren!
ORIGINAL: *Minibønna*Han fortjener det, jeg synes så synd på moren din, fysj, enn å behandle dama si på den måten og deg og dine barn[>:]. usj, ble skikkelig sint på den dusten[:@]
Da dreper jeg fyren!
Jeg tror ikke han har gjort noe!
Men kan godt torturere han for litt annet!
ORIGINAL: Mommy Nala
Offh, vet ikke hva jeg skal si for har ingen erfaring med sånn! Men at det må være forferdelig tungt og sender deg en stooor og god klem, synes virkelig synd på deg og dine som må gå gjennom dette
[hr]Sign
ORIGINAL: KonTrolla
Har ikke ord.. Voksne mennesker.. FY!