Litt sinne og frustrasjon*langt*

*Minibønna*

Forumet er livet
Hvor begynner man?

I høst fant min mor ut at mannen igjennom nesten 22 år hadde et forhold på siden, slag i tryne kan dere trygt si. Jeg ble forbanna, helst på måten det ble gjort og det at han i forkant av oppdagelsen drev å kjørte min Mor i grøften(psykisk) han var virkelig slem og det hele endte opp med et opphold på DPS, da hun var deg tok han med seg den nye dama her og der, middager, hotell osv osv..

Min mor er ingen dum dame og la merke til at han aldri la fra seg mobilen, gikk med den konstant i bukse lomme, jakke osv, en dag han var ute og glemte tlf hjemme sjekket hun den og fant masse sms fra dette mennesket!

Dette var rett før dåpen til Ellinor, hun kom alene, jeg ville ikke ha han der, såg på det som et enormt svik, jeg hadde spurt han flere ganger om han hadde en annen, noe han benektet. Han flyttet ut dåpshelgen som var 21 nov.

Min mor har jo håpet hele tiden at dette skulle ordne seg, ikke har han kommet med seperasjonspapirer eller noe. Julen nærmet seg og han gav uttrykk for savn etter min søster sine barn(mine driter han i) han ble invitert i jula til å feire med de, men sa nei.. Viser seg i ettertid at han har tatt den nye dama med å feiret jul med sine søsken, altså en mnd etter han flyttet og ikke er separert engang, det har vært mye reaksjoner på dette.

I tillegg prøver han å legge alt over på min mor, ringer min søster å slenger med munnen om min mor, og samtidig kjøper gaver å sender hennes barn. Alle barna har kalt han morfar, han har ingen biologiske barn selv!

I går var han hos min mor, sa at han aldri ville at de skulle bli sammen igjen, det var over, greit nok, vi har skjønt det lenge. Men det som sårer er at han sier..

Jeg skal gjøre alt for å ha kontakt med xxxxx(søsteren min) og eldste barnet hennes, for de er jeg gla i!!!
[8|]

Hva med min sønn som såg på han som en morfar i 3 år? Hva med meg? Jeg har bodd med den mannen fra jeg var 6 år gammel..

Hva med yngste sønnen til min søster? Som han er fadder på? Hvorfor kun eldste datteren til min søster på 4,5 år??

Jeg vil ikke ha noe med han å gjøre, og jeg håper min søster også tar samme valg!

Uansett er det vondt, det er 21 år som må viskes bort.

Det hører med til historien at dette er 2 gang han ødelegger min familie...

Han innledet et forhold til min mor da min far var borte på en lang reise, han og min far var gode venner!!!

Vet ikke hvor jeg vil med dette, er bare lei av å stå midt oppi dette og ikke minst føle at alt som var familie forsvinner!!

fy søren. unnskyld ordvalge men.. (forbannade drittsekk!![:@][:@])

skjønner at det er sårende og tungt for deg bønna[:o] at han kan være så hjerteløs og behandle dere så dårlig!!

sender deg en stor klem bønna

Huff ja dette skjønner jeg godt er tungt. Og han er en ordentlig drittsekk av et mannfolk uten tvil! Fysj, blir kvalm av slike jeg.. Vet ikke hva jeg skal si men sender deg en stor klem!

[:'(][:'(][:'(]

finner ikke ord!!

Stor klem!

vet ikke helt hva jeg skal si men signerer denne.

ORIGINAL: Flaskemamma

skjønner at det er sårende og tungt for deg bønna[:o] at han kan være så hjerteløs og behandle dere så dårlig!!

Sign!! Mange klemmer sendes!!

Uffa kjære bønna[:(] Ikke lett for deg det her, og det skjønner jeg!! Makan til tullete mann!! Tenk at ett menneske kan ødelegge så mye[&o]

Sender deg en stooooooor klem!!!!!!

Uff da, det hørtes vasnkelig ut. For en idiot da, ødelegge for så mange. Sender en stor klem og håper det ordner seg for dere.

å varke bønna da... sjønner godt at dette må være veldig tungt å bære på.. er ikke lett å bare viske bort 21 år. syns han er en SJIKKELIG drittsekk. å han fortjener ingen av dere, når han oppfører seg slik. å d er veldig dumt at d går utover dine barn og andres barn. huff mange mange klemmer din vei altså.

Fy katte! Jeg har ikke ord! Man kan bli fryktelig sint, men i bunn og grunn blir man fryktelig såret. Men slike personer er ikke verdt det... Får håpe søstern din også forstår det..

En stor klem

Skjønner godt at du er sint og skuffet! Som du skriver, du har hatt ham i livet ditt siden du var 6 år, og i tillegg måtte se på at han ødelegger din mor på den måten.. Og at han "velger bort" deg og dine barn er helt utrolig... Sender masse klemmer!!!

Veit ikkje heilt kva eg skal sei så signerer denne...

sender over ein klem 

At det går an!! Har han virkelig så liten selvinnsikt og empati at han ikke forstår hva han har påført dere ved å oppføre seg sånn!? Og at han i det hele tatt våger å gjøre sånn forskjell på dere barna og barnebarna! Totalt usmakelig den fyren der altså.
Får så vondt av dere, og av mammaen din. Ødelegge samme familie to ganger... at det går an!

ORIGINAL: Smulan*

At det går an!! Har han virkelig så liten selvinnsikt og empati at han ikke forstår hva han har påført dere ved å oppføre seg sånn!? Og at han i det hele tatt våger å gjøre sånn forskjell på dere barna og barnebarna! Totalt usmakelig den fyren der altså.
Får så vondt av dere, og av mammaen din. Ødelegge samme familie to ganger... at det går an!

Smulan sa det jeg tenkte!!
Uff, får så vondt av dere[:(]
Helt utrolig at et voksent menneske oppfører seg slik!!
Nei, kanskje stygt å si det vennen min, men nå håper jeg han i
hvertfall holder seg borte for alltid, slik at dere får fred fra denne mannen[:(]
Kan ikke hoppe inn og ut slik som dette.. Mange klemmer deres vei!!

Offh, vet ikke hva jeg skal si for har ingen erfaring med sånn! Men at det må være forferdelig tungt og sender deg en stooor og god klem, synes virkelig synd på deg og dine som må gå gjennom dette

Fy søren for en drittsekk. Stå på valget ditt du, og håp at din søster klarer det samme. Stakkars de barna som ikke skjønner noe av hvor "morfaren" blir av.........Huff.

Sender deg en stor klem jeg!!

Takk dere...

Jeg vil ikke ha noe med han og gjøre, et slikt"forbilde" skal ikke mine barn vokse opp med, og hva skal vi evt kalle den nye dama hans? "tante Bodil"?

Nei, jeg er ferdig med han, og han er ferdig med meg, rart at jeg blir såret og lei over at han vil kutte meg og mine ut, men ikke min søster..

Han og min søster har aldri hatt noe godt forhold, men han FORGUDER datteren hennes..

Kall han hva dere vil, kan love dere at jeg har slengt verre ting i hans rettning de siste mnd[:-] slike mennesker fikser jeg bare ikke, den ene løgnen etter den andre.

Et eksempel på hans måte å gjøre ting på

Min mor har en søster som han ikke kan FORDRA, han har alltid slengt med munnen om henne, aldri vært på besøk, og aldri hatt noe ønske om å ha kontakt med henne, kalt henne det ene og det andre..

I julen stakk han på besøk med blomster?? WTF liksom...[8|] da skal han liksom prøve å snike seg inn, være en del av familien på den måten!

I sommer tok han min søster, mannen og deres to barn med to uker til spania, betalte ALT, prøvde å kjøpe seg inn da..
jeg og min mann? NADA, fikk ikke så mye som en bukett nelliker da vi kom fra USA engang, ikke første gangen det skjer!

nei, jeg vet ikke, jeg håper min søster holder seg unna han og pengene hans, ellers blir hun nok en søster fattigere... for jeg holder ikek kontakt med mennesker jeg føler "svikter" sine, blod er tykkere enn vann!

ORIGINAL: Selena

Kan føye til at jeg fikk en såkalt stefar da jeg var 6 år jeg å. Han flyttet inn og ut om hverandre. Ustabilt. Men min mor og han var glad i hverandre, men var et komplisert forhold. Men husker det knakk henne at hun fant ut at han hadde vært utro bak ryggen og hadde innledet et forhold til denne mange år yngre kvinnen. Endte med at mamma kasta ham ut og han fortsatte forholdet og fikk flere unger med henne. De var sammen i minst 18 år tror jeg.. Men jeg likte ham ikke så veldig. Så var jo litt trist. Men hun var så deprimert i etterkant at hun ikke ønsket å leve. Pga meg gjorde hun ikke noe dumt. Måtte bo med henne og passe på henne. Så fant hun etter 1 år etter det en ny psykopat og mye fælt skjedde. Vil ikke legge ut det her.. Men hun kom heldigvis ut av forholdet.. Hun var en skygge av seg selv.. han prøvde å ødelegge familien min han.. Uff . Ville bare si at jeg tror jeg skjønner litt hvordan du har det. Klem.

Tusen takk for at du delte det, er så vanskelig når lsikt skjer
Føler JEG har tatt over foreldrerollen. det har skjedd MYE mer enn hva jeg vil ut med her på forumet, men helt siden september har ting vært grusomt!

ORIGINAL: Selena

Leste svaret ditt nå. Kjenner jeg blir så forbanna på dine vegne. Så slemt å gjøre så forskjell på deg og din søster. Du har jo ikke gjort han noe. Hvorfor skal han straffe deg og kaste dere liksom ut i kulda. Håper din søster er mer lojal og ikke tar i mot noe fra den mannen. Det er jo sårende at han ikke er like generøs mot deg og din familie.

Kan det ha noe med at du opptrer mer beskyttende og støttende om din mor i forhold til din søster? Om hun ikke har vært sint mot han og sånn kan det hende det er grunnen til at han prøver å kjøpe henne.
Om sånne fæle mennesker så tenker jeg at bare vent. De vil få sin straff om ikke i dette livet så i neste..

Før det kom fram om utroskapet var jeg den som tok mest hans siden i det som forgikk, eller jeg ringte han og gav han min støtte..
Men da utroskapssaken kom fram TILTET det for meg, rett og slett for jeg hadde spurt han og han benektet. Min søster har også ringt han og sagt sin mening, forsatt er han bestemt på at de skal ha kontakt!

Møka mann!!!
[:@][:@][:@]

Back
Topp