Litt sent........

Ninni73

Flørter med forumet
Heiasann alle sammen[:D] Sorry for atte eg har vert så treg med å komme innpå her igjen...... Men 11. Aug kl 18.14 kom Elias endelig!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D]
Det var en tøff tid forrut[:(] jeg gikk mer eller mindre i 3 uker med rier, og var sjikkelig dårlig. Jordmor mente att det ikke ville drøye lenge før han skulle komme.......jeg ble bare mer og mer "moden" men det stoppet hele tiden opp, fredag for en uke siden orket eg isje mer, og kranglet meg ut på føden. Fikk klyster og vips så ble det kraftige rier......men åpningen ble ikke større, så de bestemte seg for å ta vannet. å huff for ett vann!!!!!!!! Det var helt brunt med klumper av bæsj i, da ble det fart i de kan du tro.... han lå feil og stanget på skambenet, derfor hadde han ikke komt før. Da gikk jordmor inn å vippet han av det, 15 min etter kom han ut, blå og slapp, de sprang med han med en gang, og det var lange min å vente for å høre hvordan det gikk. han kom seg sånn noelunde raskt, men så ble han dårlig igjen[:(] Da måtte han opp på nyfødt intensiv, der han lå i 1 1/2 døgn, men gutten vår var sterk og kom seg[:)] Litt tøff start men nå er han noe av det fredeligeste og snilleste som finnes[:)]
Elias var 4504g (!!!!!) 53cm lang og 38,5 rundt hodet.
Nå koser me oss masse mye, og storesøskena er kjempekrye og hjelpsomme.

Gratulerer så masse ...
Det var nok en veldig tøff opplevelse..
Godt det gikk så bra som det gjorde..
Lykke til videre med den lille Prinsen deres[:D][:D]

Gratulerer!
Fikk helt vondt når jeg leste jeg - for en skummel opplevelse! Godt at det gikk bra! Dere får kose dere sammen!

Back
Topp