Litt sent ute jah.....

ozon

Gift med forumet
Hmmmmmmm.... 6 uker igjen....... Og vi har bare kjøpt inn 2 bodyer, 2 "utedresser", vippestol, 2 babytepper og barnevogna er bestillt... Er en hel hau vi mangler...

Heheheh, har ikke fått lov av mannen min å handle inn enda.. Å nå ha jeg nesten ikke tid... Off, håper alt går bra og at vi får kjøpt inn før tulla kommer[:)]

Hvordan ligger dere andre an, alt klart?

heisann...
ligger ike så bra ann enda..har kjøpt vogna... jeg skal få stelbord og seng,men det kommer ikke føre senere...
men klær har jeg ikke handlet inn enda...
skal kanskje flytt om ikke mange ukene..så det blir vel mer da.når vi kommer i ordning der tenker jeg..

klem[:)]

Har allerede nesten alt jeg. Mangler stellebord, voksipose, kluter, hånkler, bleiebøtte og såper og sånn...

hm jeg har nesten ikke kjøpt noe, har også en mann som sier at vi får vente ennå litt. Har også bare 6 uker igjen og blir litt stressa
ORIGINAL: th|na

Hmmmmmmm.... 6 uker igjen....... Og vi har bare kjøpt inn 2 bodyer, 2 "utedresser", vippestol, 2 babytepper og barnevogna er bestillt... Er en hel hau vi mangler...

Heheheh, har ikke fått lov av mannen min å handle inn enda.. Å nå ha jeg nesten ikke tid... Off, håper alt går bra og at vi får kjøpt inn før tulla kommer[:)]

Hvordan ligger dere andre an, alt klart?

Takk for at det ikke bare er meg!! Blir helt nervevrak av og til, tenk vis hun finner ut å ta turen ut litt for tidlig så sitter vi her uten noen ting.. 4 oktober skal vi ta en massiv handlerunde, d blir gøy!!![:)]

har fått tak i det meste, men jeg kjenner at jeg blir stressa jeg også... jeg har 6 uker igjen..., har fått tak i vogna, har gjort den klar med voksipose og helseteppe... hat til og med pakka begen min, stelleveska, og bagen til den andre ungen min som må dra til besteforeldrene den dagen babyen melder sin ankomst... til og med stasjonsvogna er straks på plass... (gubben er å henter nybilen vår nå, stakkars mannen min som har reist gjennom hele norges land for å hente bilen... sender mine tanker til ham i skrivende stund... ) men dessverre er ikke soverommet ferdig oppussa enda... vi skal legge nytt gulv, ikke har jeg fått stellebordet, ikke vippestolen, eller babybjørnen... sprinkelsenga står demontert i boden, og den mangler madrass... forrige ungen meldte sin ankomst tre uker for tidlig, er redd det samme kan skje nå også, så panikken begynner å ta meg også... så ingen fare du er ikke den eneste som har det slik...

har 6 uker igjen her å, og jeg har ikke vasket et plagg enda.

Back
Topp