Litt sent kanskje........

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
men hva gjør du på en fredagskveld?

Her skjer det lite. Har pløyd meg igjennom noen episoder av en serie jeg ser på.
Mannen har gaming kveld hver fredag fra ca 20... (høres ut som en invasjon av duer nede... han er trønder :p ) så da sitter jeg mutters alene i stua og prøver å finne på noe fornuftig. Folk jeg kjenner er enten på jobb eller har ferie nå

Her har det gått i oppussing. Drevet på i hele dag for å bli helt ferdig, og det ble jeg [emoji122] Nå skal vi ha første natt på nytt soverom. Kjenner i bekkenet at jeg har drevet på i hele dag, så nå skal det få hvile en stund [emoji4][emoji4]

Tv å sofa hær å. Mannen jobba te 21 å bynne kl 07 så han kom hjæm, spist å gikk å la sæ. Kjedelig meeeen

Etter å ha vært på visning i dag har dagen gått til ommøblering av stue og rydding og rengjøring av bil. Så når gubben gikk å la seg ble det ansiktsmaske, dusj og napping av bryn [emoji14] skal starte til Alta i morgen for å hente barnevogna. :) gleder meg :)

Kom hjem fra jobb kl.15.30,gikk en liten tur med hundene,fikk i oss mat å så tok vi en laaaaang fredagshvil:happy::happy::happy:

Spiser middag nå faktisk,for vi sov så lenge:p Ble hjemmelaget pizza. Å ser på Kill Bill:) Herlig fredag etter en lang uke!:smug:

Kom hjem fra jobb kl.15.30,gikk en liten tur med hundene,fikk i oss mat å så tok vi en laaaaang fredagshvil:happy::happy::happy:

Spiser middag nå faktisk,for vi sov så lenge:p Ble hjemmelaget pizza. Å ser på Kill Bill:) Herlig fredag etter en lang uke!:smug:
Ja det var sein middagen sin det :p men kos med sånne lange kvelder/netter når man allikevel er opplagt og ikke har noen planer annet enn å slappe av :)

Etter å ha vært på visning i dag har dagen gått til ommøblering av stue og rydding og rengjøring av bil. Så når gubben gikk å la seg ble det ansiktsmaske, dusj og napping av bryn [emoji14] skal starte til Alta i morgen for å hente barnevogna. :) gleder meg :)
Leter etter noe større?
Det gjør vi... men foreløbig bare i tittefasen, er dødt i markedet rundt her nå

Vi var på konsert med Eva Weel Skram igår - fantastisk flott! Om hun kommer til et sted nær deg, anbefaller jeg deg virkelig og dra [emoji4]

Leter etter noe større?
Det gjør vi... men foreløbig bare i tittefasen, er dødt i markedet rundt her nå
Ja større og bedre standard. Bor i en leilighet som er knøtt liten, laget for en person. [emoji14] vi har med nød å neppe klart oss som 3. Men nå når vi blir 4 blir det trangt. I tillegg er det begynnende fuktskader på bad, bod og soverom etter at det har vært vannlekkasje i etasjen over [emoji14] men er en bitteliten bygd med veldig lite ledig til leie og det dukker opp hus til salgs annen hvert år [emoji14] er så mange som kjøper fritidsbolig her :)

Ja større og bedre standard. Bor i en leilighet som er knøtt liten, laget for en person. [emoji14] vi har med nød å neppe klart oss som 3. Men nå når vi blir 4 blir det trangt. I tillegg er det begynnende fuktskader på bad, bod og soverom etter at det har vært vannlekkasje i etasjen over [emoji14] men er en bitteliten bygd med veldig lite ledig til leie og det dukker opp hus til salgs annen hvert år [emoji14] er så mange som kjøper fritidsbolig her :)
Må dere bo i den bygden da? :)

Back
Topp