• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Litt selvskryt...

baby 79

Betatt av forumet
De siste 2 mnd. nå har jeg gått tur på 1- 2 timer hver dag i skogen med hunden min..
Det var tungt å få ræva i gir i begynnelsen, men nå synes jeg det er helt nydlig..
Jeg har kun 10 uker igjen til fødselen, så jeg vil prøve å holde meg i best mulig fysisk form + at jeg svømmer 1 time fast 2 ganger i uken..

Måtte bare skryte litt av meg selv..hehe er så utrolig glad jeg har begynt å bevege på meg igjen, for det er så godt å være i form, og få litt ekstra overskudd og god samvittighet [:D]

Klemmer fra Baby 79

Du er kjempeflink!!!!

så flink du er[:)]

Flink jente det!!

Det er sikkert godt å kjenne at alt går lettere når formen blir bedre!! Og så er det jo deilig å komme seg ut også. Hunden er sikkert fornøyd også....

Grattis med god innsats!!

M

Å du milde.... Du fortjener virkelig skryt! Både du og bikkja er flinke. Jeg går en time med bikkja hver dag jeg også, men det er fordi at ellers så ville bikkja blitt "markspist"-han er seriøst LAT! Sistemann opp om morgenen ,og første i seng om kvelden, den eneste gangen han er kjapp ,er hvis det har med mat å gjøre.......

Back
Topp