Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er enig med deg i at det er sårende sagt. Når noen åpner munnen sin på en sånn måte får jeg så lyst til å slenge noe tilbake som gjør at munnen dems lukker seg før tunga viker unna tenna.
Mange som ikke tenker før de sier noe. Kanskje de prøver å være morsomme, eller kanskje de ikke vet hva de skal si, så bare plumper det noe dumt ut av dem..Men sårende er det jo!:/ Og man er kanskje ekstra nærtagende når man er gravid i tilegg..
Noen er bare så[:'(]. Utrolig teit å ikke tenke litt før man snakker. Men noen ganger har jeg inntrykk av at ord kommer ut av munnen til folk, uten at de har vært inom hjernen!
Det er bare å heve seg over sånne tankeløse kommentarer!
Ja skjønner godt at du syntes en slik kommentar er sårende... Folk tenker rett og slett ikke... Og kommentaren "nå er det vel rett før du sprekker" er også blandt de mer ugjennmtenkte kommentarene jeg hører titt og ofte... ARRRRHG at det går an
Prøver å la være å bli sur, men det er ikke lett å late som ingenting når man mest har lyst å gi de en overhaling... hehe det hadde forresten tatt seg ut... Nei vi må visst bare heve oss over det - ikke annet å gjøre..[:-]
Folk har utrolig lett for å si dumme ting virker det som ja...
Ene vennina mi har masse rare synspunkter om det å være gravid, men ho har aldri vært det selv...Her om dagen presterte hun å si at nyfødte var såå stygge, de ble liksom ikke pene før det hadde gått noen måneder! Og ho syns det var så dumt at folk sendte ut kort med babyen sin på for de var ikke noe pene. Gjett hvem som ikke får komme på besøk på sykehuset ihvertfall...[:'(]