litt sånn skeptisk her...

• Trådstarter Trådstarter *nobody*
  • Opprettet Opprettet
Jeg hadde ikke latt de ta henne med, men så skal det sies at jeg er rimelig overhysterisk av meg! Kan godt være andre hadde gjort det- men ikke jeg![;)]

ORIGINAL: Meieriet

kan ikke skjønne at det ikke skal gå bra... Hvilken by er det snakk om forresten?

hehe... nei, da si vel alle herreguuud, la dem ta henne med[8D] liiiten by...hehe... men egentlig så spille jo ikke det noen rolle, for er jo like farlig uansett hvor en er... like lett å komme bort på ett kjøpesenter her eller bli påkjørt osv osv...

Det må du nesten føle litt på selv, kommer jo helt an på hvordan de er som personer..en ting er hvordan de oppfører seg blant venner, en annen ting er jo hvordan de er med barn! Selv om de er typiske fjortiser, så betyr det jo ikke at de ikke tar ansvar.

ORIGINAL: Beautiful Nightmare

Kommer ann på hvor ansvarsfulle de er det[:)] Men det vet nok du bedre enn meg[:)] Noen 16 åringer er helt håpløse mens andre blir tidlig voksne og tar bra ansvar.

signere

Jeg hadde ikke hatt problem med å la henne dra på shopping med noen på 16. Har selv en søster på 12 som ofte kommer på besøk og passer snuppa. Hadde ikke hatt noen baktanker om å la henne ta henne med til by'n. MEN nå bor jeg i en liten liten by da, hadde ikke gjort det i oslo f.eks. Jeg tror 16 åringer er mer ansvarsfulle enn de får cred for her[;)] Er selvfølgelig unntak da men, du kjenner kusinen din best [:)]

ORIGINAL: Beautiful Nightmare

Kommer ann på hvor ansvarsfulle de er det[:)] Men det vet nok du bedre enn meg[:)] Noen 16 åringer er helt håpløse mens andre blir tidlig voksne og tar bra ansvar.

Er enig i det her...

Jeg hadde ikke latt de tatt henne med! Men kanskje jeg er litt overhysterisk da[:)] Hadde latt de tatt henne med om hun hadde sittet i vogn! 

Back
Topp