Litt sånn halvpanikk

Elisabet

Glad i forumet
Jeg har hele tiden skjøvet tanken  på fødselen foran meg. Prøvd å tenke minst mulig på den, for å ikke skremme vannet av meg selv. Men tidligere i dag kom jeg til å tenke på at det nærmer seg faktisk faretruende. Noen andre som sitter med samme følelsen??

Det gikk plutselig opp for meg også at nå skal jeg føde snart!!!!
Men jeg tror vi tjener mest på å ta det rolig og ikke lage oss for mange tanker om det. Ut må de jo uansett disse nurkene våre [:)]

hehe.. Jeg fikk også et "sjokk" her om dagen. Plutselig er det bare noen uker til.. Eller når som helst.
Fikk et totalt anfall av nesting-instinkt, så nå er alt klart til babyen kommer. [;)] Bare sykehus-bagen igjen.
Jeg er egentlig overasket over hvor rolig jeg er til fødselen!

Jeg har jo aldri gjordt det før, så jeg vet ikke hva jeg går til og hva det er å grue seg til. Ser bare frem til at hun kommer jeg.
Ut må hun jo uansett tenker jeg [:D].

hehe.. Jeg fikk også et "sjokk" her om dagen. Plutselig er det bare noen uker til.. Eller når som helst.
Fikk et totalt anfall av nesting-instinkt, så nå er alt klart til babyen kommer. Bare sykehus-bagen igjen.
Jeg er egentlig overasket over hvor rolig jeg er til fødselen!

Jeg har jo aldri gjordt det før, så jeg vet ikke hva jeg går til og hva det er å grue seg til. Ser bare frem til at hun kommer jeg.
Ut må hun jo uansett tenker jeg .

Tenker akkurat på samme måte!! må ut uansett.. og vet ikke hva jeg går til, er nok vondt, men skal nok tåle det! [:)]
men det nærmer seg ganske fort nå!!

Jeg husker når jeg ventet mitt første barn...(12 år siden) men jeg husker at jeg ikke tenkte så mye på fødselen... Bare det at når vannet hadde gått hjemme på morningen, DA begynte jeg å tenke da... Da tenkte jeg at "nei, det kan ikke skje nå..." Men da var det ikke noen vei tilbake... Etter dette har jeg født 2 herlige barn til... Det er vondt, men fantastisk!! Lykke til alle sammen!!! [:D]
Det er jo fantastisk å tenke på hva kroppene våre skal klare...

Det er nettopp den vondt biten som bekymrer meg. Vi snakker faktisk om noe ganske stort som skal ut av noe veldig lite. Hjelpes. Men når andre har klart det klarer vel vi det også[:D]

Back
Topp