Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde det igjen nå i ettermiddag, og smerter i tillegg... :-( Men ved SA skal vel blødningen øke ganske fort?
Ingen tegn til noe i dag..Jeg hadde sa i mars i uke 9+5. Det begynte med brun utflod på en lørdag, litt rødt blod på søndag før jeg spontanaborterte mandags kveld med rielignende smerter og myyyye blod og masse klumper. Dette er jo helt inviduelt og avhenger av hvor langt ut i svangerskapet man har kommet.
Håper det ikke er tegn på sa for deg <3 Krysser fingrene <3
Ingen tegn til noe i dag..
Håper det. Ingen god følelse dette :-(Så bra! Dette går nok fint
Håper det. Ingen god følelse dette :-(
Har bare vært litt rosa "slim", har ikke vært bare blod liksom. Blødning høres nesten verre ut, men kanskje det er det samme har time til tul først i uke 14, det føles leeenge til..Nei, det er veldig ekkelt med blødning Har du fått time til tul? Det er et veldig godt tegn at blødningen har stoppet opp
Har bare vært litt rosa "slim", har ikke vært bare blod liksom. Blødning høres nesten verre ut, men kanskje det er det samme har time til tul først i uke 14, det føles leeenge til..
Vurderer å ringe å høre om jeg kan få den tidligere ja Jeg tok en graviditetstest nå nettopp, en av de "trege" strimlene fra Ebay. Den var så positiv som den kan bli! Kan jeg slappe av da tror dere?Aha, fikk inntrykk av at det var litt mer litt farget utflod som nå er borte høres uskyldig ut Krysser fingrene for deg! Blir spennende med ul! Om du ikke klarer å holde ut så lenge, kan du kanskje få den litt før?
Vurderer å ringe å høre om jeg kan få den tidligere ja Jeg tok en graviditetstest nå nettopp, en av de "trege" strimlene fra Ebay. Den var så positiv som den kan bli! Kan jeg slappe av da tror dere?
Det går bra, har ikke opplevd dette mer nå Kjenner stadig vekk symptomer på at jeg er gravid også, så jeg satser på at alt er i ordenHvordan går det med deg CNT? [emoji4]