Litt rosa slim/utflod på papiret i dag

CNT

Betatt av forumet
Noen andre som har opplevd dette, uten at det utvikla seg til noe mer? Blir så bekymra :-( Har ikke hatt noen spesielle smerter. Murrer litt nå..

Jeg har ikke men har en venninne som fikk brunlig utflod og friskt blod flere ganger, hun gikk til UL og fikk bekreftet et nydelig bankende hjertet og alt i orden[emoji173]️ fikk forbund mot å løfte tungt og ha sex.

Har hatt både det, friskt blod og brunlig nå. Stoppet opp foreløpig :)
Forrige gang blødde jeg i ti uker, flere ganger så mye som tilsvarende en mens på 20 min. Men det var ikke årsaken til at det gikk galt. Så kan gå helt fint å blø litt. Selv om jeg skjønner bekymringene, har blitt helt ute av meg når noe har dukka opp denne gangen, på tross av at jeg vet at det kan være ufarlig :)

Leser flere steder at å blø (opptil flere dager feks), er absolutt ikke synonymt med en SA. Pust med magen, ikke Google rundt det, og kontakt heller legen om du er bekymret. <3 ikke oppsøk forum eller Internett for å finne svar. Som regel skriver ingen et innlegg om at de har blødd for å påpeke at det gikk fint, men fordi det ikke gikk fint. Da kan man fort bli skremt av "hvor mange" som tilsynelatende har opplevd det.

Takk for svar [emoji173] det har hendt bare en gang i dag i 17tiden, så håper det bare var noe helt ufarlig. Skal prøve å slutte å tenke mer på det nå, selv om det er vanskelig. Har begynt å kjenne litt murringer nå, men det gjorde jeg veldig i starten også :-) Er 6+5 i dag

Hei!
Har også hatt det er par ganger men bare litt på papiret og så gir deg seg igjen. Kommer aldri noe mer. Satser på at det ikke er noe å bekymre seg over

Hadde det igjen nå i ettermiddag, og smerter i tillegg... :-( Men ved SA skal vel blødningen øke ganske fort?

Hadde det igjen nå i ettermiddag, og smerter i tillegg... :-( Men ved SA skal vel blødningen øke ganske fort?

Jeg hadde sa i mars i uke 9+5. Det begynte med brun utflod på en lørdag, litt rødt blod på søndag før jeg spontanaborterte mandags kveld med rielignende smerter og myyyye blod og masse klumper. Dette er jo helt inviduelt og avhenger av hvor langt ut i svangerskapet man har kommet.

Håper det ikke er tegn på sa for deg <3 Krysser fingrene <3

Jeg hadde sa i mars i uke 9+5. Det begynte med brun utflod på en lørdag, litt rødt blod på søndag før jeg spontanaborterte mandags kveld med rielignende smerter og myyyye blod og masse klumper. Dette er jo helt inviduelt og avhenger av hvor langt ut i svangerskapet man har kommet.

Håper det ikke er tegn på sa for deg <3 Krysser fingrene <3
Ingen tegn til noe i dag..

Håper det. Ingen god følelse dette :-(

Nei, det er veldig ekkelt med blødning :( Har du fått time til tul? Det er et veldig godt tegn at blødningen har stoppet opp :)

Nei, det er veldig ekkelt med blødning :( Har du fått time til tul? Det er et veldig godt tegn at blødningen har stoppet opp :)
Har bare vært litt rosa "slim", har ikke vært bare blod liksom. Blødning høres nesten verre ut, men kanskje det er det samme :-p har time til tul først i uke 14, det føles leeenge til..

Har bare vært litt rosa "slim", har ikke vært bare blod liksom. Blødning høres nesten verre ut, men kanskje det er det samme :p har time til tul først i uke 14, det føles leeenge til..

Aha, fikk inntrykk av at det var litt mer :) litt farget utflod som nå er borte høres uskyldig ut :) Krysser fingrene for deg! Blir spennende med ul! Om du ikke klarer å holde ut så lenge, kan du kanskje få den litt før? :)

Aha, fikk inntrykk av at det var litt mer :) litt farget utflod som nå er borte høres uskyldig ut :) Krysser fingrene for deg! Blir spennende med ul! Om du ikke klarer å holde ut så lenge, kan du kanskje få den litt før? :)
Vurderer å ringe å høre om jeg kan få den tidligere ja :-) Jeg tok en graviditetstest nå nettopp, en av de "trege" strimlene fra Ebay. Den var så positiv som den kan bli! Kan jeg slappe av da tror dere?

Vurderer å ringe å høre om jeg kan få den tidligere ja :-) Jeg tok en graviditetstest nå nettopp, en av de "trege" strimlene fra Ebay. Den var så positiv som den kan bli! Kan jeg slappe av da tror dere?

Hvordan går det med deg CNT? [emoji4]

Jeg oppdaget et par brune spotter når jeg gikk på do tidligere i dag (sikkert seks timer siden), og oppdaget litt i papiret nå.... Er 5+0 btw

Back
Topp