Litt rosa slim/utflod på papiret i dag

CNT

Betatt av forumet
Flere som har opplevd dette, uten at det har utviklet seg til noe mer? Blir så bekymret :-( Har ingen spesielle smerter foreløpig i alle fall...

jeg hadde brun utflod fra 4+2 til 4+6 og har ikke hatt noe siden. Det er kjempe skummelt når det skjer, men det trenger ikke være farlig, spesielt siden det er lite og du ikke har smerter :) Det er jo så skjøre og lettblødende slimhinner der nede, så fort å blø litt :) Håper det stopper opp og er ufarlig for deg <3

Jeg har, både rosa og brunt. Av og på de siste 3 ukene. Var på ultralyd i går, alt sto bra til. Kunne være morkaken som lå slik til at jeg blødde litt. 9+4 [emoji5] Er ikke noe gøy, og jeg gikk konstant og var urolig. Men etter samtale med både lege og gynekolog, begynner jeg å forstå at det bare er slik.

Får håpe det ikke er noe galt [emoji847]

Jeg har opplevd begge deler. Men dersom det er en SA så øker det. Og ganske fort. Hvis ikke det kommer noe mer enn bare litt så ville jeg bedt om ul bare for å være på den sikre siden.

Mitt forrige sv.skap startet som du beskriver sånn og ente opp i en SA, (og det gjorde sykt vondt)men da var jeg 5 uker på vei bare. Mens denne gangen fikk jeg plutselig en voldsom blødning i uke 6 som var over i løpet av noen timer. Fikk ul etter noen dager (dette var langhelgen i slutten av mai) og der ble det konstantert to, men at den ene ikke var som den skulle og derfor blødning. Men det kan være 100 grunner til at du blør og det er ikke sikkert at det er farlig. Men er du bekymret så be om ul!

Hadde det samme denne uken og gikk over til å være en god del brunt blod også, men etter sjekk hos lege og tul var alt bra med lille selvom :Heartred det trenger ikke å være noen ting galt, men be om en sjekk hvis det ikke gir seg eller øker så slipper du å bekymre deg:Heartred

Har hatt litt brun utflod, men UL viser bankende hjerte. Så jeg krysser fingrene for at det bare er skjøre slimhinner.

Back
Topp