litt rosa farge på do papiret!

ritairen

Betatt av forumet
Hei jeg lurer på hva det kan være? Jeg var nettopp på do å da var det litt rosa på papiret når jeg tørket meg! Er 19+2 idag. Kan ikke huske jeg hadde det sist jeg var gravid!Noen som har vært borti det?

Jeg ville vel ringt legen, det kan da ikke være normalt å blø nå?

Man kan blø lett gjennom hele svangerskapet. Slimhinnene er tynnere, og man har også lettere for å få bla hemorider. Er du sikkert på at det kommer fra "fronten"?

Marianne1 skrev:
Man kan blø lett gjennom hele svangerskapet. Slimhinnene er tynnere, og man har også lettere for å få bla hemorider. Er du sikkert på at det kommer fra "fronten"?

Signerer. 

ja det kommer fra fronten! skal snakke med jordmor i morgentidlig!
håper det er ingenting!

Spør jordmoren du! Ikke noe særlig å gå å engste seg. Kan tenke meg det er en liten rift. :)

Mest sannsynlig er det et lite blodkar som har sprengt, eller litt sårhet i slimhinnene der nede. Ganske så normalt. Begynner du å blø mer og blødningen blir friskt rødt, samt smerter skal du ta kontakt med lege.

var til jordmora idag å ho sa det var sikkert kun en liten rifte eller noe me slimhinene!
urinprøva var fin å hjertelyden var fin så da kunne hun ikke tro det var noe annet!

Back
Topp