Litt redd

PS.I Love You

Gift med forumet
I går våknet jeg og skulle stå opp.. var så sykt svimmelt at jeg ikke klarte å sette meg opp med det første og ble utrolig kvalm og kaldsvettet og var slapp... etter noen timer ble det bedre og jeg tenkte at kansje mangler noe må nok ta meg en tur til legen neste uke,,,
I dag er det på samme viset.. å det er sååå ekkelt[:(] 
Og jeg er på besøk hos venninna mi i stavanger å ska liksom kjøre hjem i dag[&:] Skummelt[:(]
Aner ikke va dette kan være.. har aldri vært ute for dette før..

måtte bare få det ut en plass[:(]

du har ikke lavt blod sukker da?? hjelper det når du får i deg noe søtt? Du kan jo evnt ringe legen, skader jo ikke med en tlf!

Prøvde og drikke noe brus i går men hjalp egentlig ikke noenting... var det første jeg også tenkte.. Nei har vurdert å ringe legen.. men vet ikke å mye han kan hjelpe meg over telefon å jeg er jo 3 timer hjemmefra[&:]

ORIGINAL: November87

I går våknet jeg og skulle stå opp.. var så sykt svimmelt at jeg ikke klarte å sette meg opp med det første og ble utrolig kvalm og kaldsvettet og var slapp... etter noen timer ble det bedre og jeg tenkte at kansje mangler noe må nok ta meg en tur til legen neste uke,,,
I dag er det på samme viset.. å det er sååå ekkelt[:(] 
Og jeg er på besøk hos venninna mi i stavanger å ska liksom kjøre hjem i dag[&:] Skummelt[:(]
Aner ikke va dette kan være.. har aldri vært ute for dette før..

måtte bare få det ut en plass[:(]

du må få sjekket blodtrykket ditt kanskje...god bedring

Virus på balansenerven? Les litt om det på nettet.. Til lege bør du uansett, kan være du har lavt blodsukker..[:)]

slik hadde jeg det også en gang når jeg var utmattet.kjempe ekkelt.

Sånn hadde jeg det når jeg hadde "krystallsyken"

Ubehagelig men ufarlig.

Hvis det er så ille at du føler det blir farlig å kjøre hjem, kan du sikkert få komme inn på legevakta der du befinner deg slik at de kan ta en titt på deg[:)]

God bedring[:)]

jeg hadde det slik når jeg hade jern mangel, kan være det.
Kom deg til legen for en sjekk.

eg tenker virus på balansenerven. men ring til legen du.

lavt jernmangel kan det også være ja....men lurt å ta en sjekk til legen [;)]

Høres ut som blodtrykksfall , ta deg en tur til doktoren.

Back
Topp