Litt redd..

Adelina86

Andre møte med forumet
Har i dag hatt litt vondt i nederste del av magen, d er kun som svake, svake mensensmerter. Ingen blødning. Er så redd for å miste min lille spire :( skjønner ingenting, for magen har vokst mye til at d bare er 5+4. Viste magen til en kollega i dag (jobber i helsevesenet) og hun sa at hun var sikker på at d må være to.. Jeg vet ikke, er jo nr 3 men. Bør jeg være bekymret for at noe er galt?

Da er du noen dager lenger enn meg.
Jeg har fremdeles disse strekk-smertene i livmoren.
Det er vel stor sansynlighet at det er dette du kjenner da livmoren strekker seg nå for å gi mer plass til en voksende spire :)
Vil ikke tro det er noe farlig.
Så lenge du ikke blør og smertene er milde, så vil jeg tro du er trygg.

Selv har jeg en "stor" mage, men det er mye det at jeg er veldig oppblåst for tiden.
De sier det at du fortere får mage med nr 2 og 3 osv.
Men tror nok heller det er luft du merker det på at magen er "stor".

Da er du noen dager lenger enn meg.
Jeg har fremdeles disse strekk-smertene i livmoren.
Det er vel stor sansynlighet at det er dette du kjenner da livmoren strekker seg nå for å gi mer plass til en voksende spire :)
Vil ikke tro det er noe farlig.
Så lenge du ikke blør og smertene er milde, så vil jeg tro du er trygg.

Selv har jeg en "stor" mage, men det er mye det at jeg er veldig oppblåst for tiden.
De sier det at du fortere får mage med nr 2 og 3 osv.
Men tror nok heller det er luft du merker det på at magen er "stor".

Pust rolig.. D er bare noe som vokser inni der som gjør at d strekker seg:)
(men forstår deg sååå godt)

Pust rolig.. D er bare noe som vokser inni der som gjør at d strekker seg:)
(men forstår deg sååå godt)

Mye bedre i dag. Jordmor sa at d bare er livmoren som vokser litt fort, og at jeg nok kjenner d bedre enn tidligere. Ingen blødning, og jeg lever i håpet om at lille spiren fortsetter å holde seg på plass <3>

Mye bedre i dag. Jordmor sa at d bare er livmoren som vokser litt fort, og at jeg nok kjenner d bedre enn tidligere. Ingen blødning, og jeg lever i håpet om at lille spiren fortsetter å holde seg på plass <3>

Back
Topp