Litt rart?

Frøken S

Elsker forumet
For et par uker siden tok jeg en EL-test på gøy, fordi jeg har igjen så mange, og forhåpentligvis får jeg ikke bruk for de på LENGE[8D] Da ble kontrollstreken omtrent svart, fordi den var så sterk!
Men i gårkveld når jeg tok en, da var det teststreken som var kjempesterk[&:] Er ikke det rart? Noen som har noen logisk forklaring?[8D]

Teststreken skal bli sterkest[;)]

Hvorfor det var forskjellig aner jeg ikke.. men tyder jo på at det er mer hcg nå da, siden teststreken har blitt sterkere[:)]

Mulig det var motsatt, glemte plutselig HELT hvilken strek som heter hva[:-]

altså, nå skjønte jeg ikke helt hva du mente, for kontrollstreken skal jo være sterk, og når man har el, eller er gravid, så vil teststreken også være så sterk. Men det er stor forskjell på testene, og noenganger reagerer de veldig sterkt, noenganger ikke så sterkt, men likevel positive da [:)]

ORIGINAL: FruStina

altså, nå skjønte jeg ikke helt hva du mente, for kontrollstreken skal jo være sterk, og når man har el, eller er gravid, så vil teststreken også være så sterk. Men det er stor forskjell på testene, og noenganger reagerer de veldig sterkt, noenganger ikke så sterkt, men likevel positive da [:)]

Ja, kontrollstreken var så sterk at den omtrent var svart for et par uker siden. Men i forigårs var det den andre streken (teststreken) som var så sterk![&:]

Ble ikke bekymra eller noe, bare lurte på om noen visste hvorfor[:D] Det var så rart, nemlig! Det kan jo være som du sier, at testene er veldig forskjellige.

hcg stiger i begynnelsen for så å senkes og stabiliseres senere i graviditeten, kan jo være det er derfor[:)]
At hcg hos deg har nådd toppen og nå er på vei til å stabilisere seg[:)]

ORIGINAL: honning84

hcg stiger i begynnelsen for så å senkes og stabiliseres senere i graviditeten, kan jo være det er derfor[:)]
At hcg hos deg har nådd toppen og nå er på vei til å stabilisere seg[:)]

Jaa, det kan det være! Det visste jeg ikke engang, at hcg gjorde sånn.. Herregud, det er så mye en ikke vet når man ikke har vært gravid før[8D]

ORIGINAL: Frøken S

Ja, kontrollstreken var så sterk at den omtrent var svart for et par uker siden. Men i forigårs var det den andre streken (teststreken) som var så sterk![&:]

Ble ikke bekymra eller noe, bare lurte på om noen visste hvorfor[:D] Det var så rart, nemlig! Det kan jo være som du sier, at testene er veldig forskjellige.

hihi, men snuppa mi, det er jo fordi du har MASSE HCG, som da gjør at testen blir så positiv at den nesten går ut av sitt eget skinn.

ORIGINAL: Frøken S

hihi, men snuppa mi, det er jo fordi du har MASSE HCG, som da gjør at testen blir så positiv at den nesten går ut av sitt eget skinn.

Aaw, så koselig[:D] Det burde finnes hjemme-hcg-målere i annen form enn g-tester syns jeg[8D] så kunne man måle selv!

Back
Topp