Litt rart å tenke på..

Hæppi-skvett

Glad i forumet
At jeg egentlig skulle hatt termin i disse dager... Men sånn ble det ikke. Er ikke trist eller noe sånt, men det er bare litt rart å tenke på :)

:( Det kan jeg tenke meg er litt spesiell følelse, ja! men klarer ikke å forestille meg det :/
klem

Ja, skjønner godt følelsen.. Gruer meg litt til midten av oktober, da skulle det vært min tur.. Kjenner at nå som eg er så hormonell blir alt så rart og jeg gråter for ingenting.. Men det er en stor trøst å ha ny spire i magen da! Og nå er jeg jo kommet lenger denne gangen.. <3

Ja det er en utrolig rart å komme til den dagen en egentlig skulle hatt termin. Husker det veldig godt selv, og då var det veldig godt at jeg var gravid igjen med den kommende storebror.. :-)

16 september 2010 hadde jeg min første termin.. Mistet den 10 mars 2010.. Jeg føltes som om jeg ble 10 kilo lettere etter termindatoen var passert! Jeg hadde ikke kommet så langt i svangerskapet at jeg så for meg hvordan det ville bli å få en baby.. I mitt hode var det det å være gravid som hadde festet seg.. Så frem til termin gikk jeg å sammenlignet meg med andre som var gravide. Så da termindatoen endelig var forbi og jeg ikke lenger skulle vært gravid ble det med ett lettere å puste :) 

Ble gravid med lillemor i oktober 2010 da :) Hun satt på første forsøk :) 

Back
Topp