Litt rare ubehag i skjeden/livmor området

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Det er litt rare ubehag som oppstår i dette området.. Jeg vet ikke helt hva det er forno, men det kjennes ut som om noe skal tyte ut av skjeden.. Men det er jo ingenting der :P Noen som veg hva dette kan være? Det er ingen antydning til blødning eller noe, men en god del tykk hvit/gul utflod.. Kan det være livmortappen som beveger på seg? Jeg har lest at den synker litt ned i starten av svangerskapet for så å trekke seg opp igjen. Mamma nevnte kanskje at det var lysken, men jeg tror ikke det heller.. Noen som aner?

Skal uansett til gu/ul i morgen så skal spørre, men er litt nysgjerrig hehe

Har hørt at man kan føle seg litt sprengt der nede pga blodgjennomstrømming. kan det være noe slik? Tenker at hvis det føles litt sprengt der nede så kan det kanskje kjennes ut som noe er på tur ut?

Har hørt at man kan føle seg litt sprengt der nede pga blodgjennomstrømming. kan det være noe slik? Tenker at hvis det føles litt sprengt der nede så kan det kanskje kjennes ut som noe er på tur ut?

Ja, jeg leste det. Det må være noe slikt som skjer tror jeg.. Mulig blandet med luftsmerter som kommer av og til :)

Hei jenter.. innom å sniker for å se at dere alle har det bra.. Det er litt tomt på FS uten dere, men jeg håper inderlig at dere alle klarer å holde dere her til terminen..

KMB1990 Det du beskriver er helt vanlig. Jeg hadde det da jeg gikk med datteren min litt til og fra. Det var faktisk en av de første tingene jeg merket meg når jeg hadde testa positivt. Jeg tror det kan være tappen som det skrives lenger opp, men generelt så jobbes det jo mye i "området" der hos den gravide, det tøyes og strekkes jo på, så det skal sikkert være sånn ;)

Lykke til videre alle sammen (og er jeg heldig får jeg kanskje slå følge med dere om litt) :)

Ubehag, murringer og at man er hoven er alle normale ting under en graviditet :) En behagelig kropp kan vi vinke farvel til de neste mnd :P

Hei jenter.. innom å sniker for å se at dere alle har det bra.. Det er litt tomt på FS uten dere, men jeg håper inderlig at dere alle klarer å holde dere her til terminen..

KMB1990 Det du beskriver er helt vanlig. Jeg hadde det da jeg gikk med datteren min litt til og fra. Det var faktisk en av de første tingene jeg merket meg når jeg hadde testa positivt. Jeg tror det kan være tappen som det skrives lenger opp, men generelt så jobbes det jo mye i "området" der hos den gravide, det tøyes og strekkes jo på, så det skal sikkert være sånn ;)

Lykke til videre alle sammen (og er jeg heldig får jeg kanskje slå følge med dere om litt) :)

Takk for at du kom å sneik :D

Føler meg litt roligere nå, har foreløpig ikke fått slike smerter i dag :) Skal jo på gu/ul i dag så skal be han sjekke at alt er som det skal med meg og lille <3

Jeg våkna av at det stakk det i natt :P

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Back
Topp