litt rar følelse i dag..

mortil3stk

Forelsket i forumet
I dag har formen vært veldig rar.

Hadde skikkelig motivasjon til å gjøre husarbeid i dag..men klarte det ikke.. Fikk ryggsmerter og ble svimmel.

Jeg satte meg ut i sola etter litt avslapping inne, det kom kynnere på kynnere.. Fikk litt småpanikk..tenk om noe skjer nå??? Fant ut at det var best å pakke baggen og det gjorde jeg.. Kynnerene tok litt mer tak en vanlig, mer i "seteområdet". Det hele avtok noen timer...

Jeg er helt kokt i dag på grunn av varmen.. Har av og til stikkende smerter i korsryggen og på siden av hoftene.. Baby i magen har vært veeeldig aktiv i hele dag..

Har vært sikker på at denne babyen kom ikke til å komme før tiden, siden de to andre har kommet rundt termin. Nå begynner jeg å tvile.. Tror ikke at det er i gang nå..men er litt småbekymret... Lurer på om jeg stresser litt med at jeg har lang reisevei til sykehus og at baby på forrige kontroll låg med rompa ned.. Tror den har snudd seg nå...men vanskelig å finne ut..

Måtte bare lufte dette litt til dere.. Håper jeg får sove i natt..tror jeg kontakter jordmor i morgen..siden jeg er så bekymret for tiden

Håper du fikk deg en god natts søvn i alle fall. :)

Huff, ikke noe godt å føle slik.
Håper du har sovet godt og får en god samtale med jm i dag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har heldigvis sovet greitt i natt, har våknet noen ganger av kynnere og dogåing selfølgelig :) Vetlejenta mi på fem er syk i dag, så får ikke til jordmor i dag.

Gleder meg faktisk til å bli innlagt om to uker, trodde ikke jeg kom til å gjøre det.

Oi, oi, kan det snart være noe på gang? Man skal ikke kimse av magefølelsen, plutselig så stemmer den. Sist gang fikk jeg plutselig en svært sterk trang til å pakke fødebagen 6 uker før termin. Jeg greide ikke å legge meg om kvelden før jeg hadde pakket, og jammen våknet jeg ikke av rier morgenen etter!

Håper du får slappet av og får en fin dag :)

Back
Topp