Litt rapportering herifra

Tjukkaaa

Forumet er livet
for de som er engasjert i mitt fabuløse liv hohoh[8D].

Vi var i sandvika i går jeg og mamma. Shoppet litt og besøkte så tanten min som hadde laget deilig fiskesuppe til oss og oster og kjeks[:D]. Men vi hadde sittet der en knapp halvtime når jeg fikk melding fra bhg om at Alis bare gråt og gråt og ingen fikk gjort noe for hun. Om vi kunne hente hun.

Jeg ble jo stresset - ringte K billion ganger men han var jo i kjelleren og jobbet så han hørte ikke tlf. Så vi måtte bare forkorte turen vår og hive oss hjemover.

det som var fryktelig irritertendes er at det var ingenting som feilet Alis[8|]. Hun var såååå blid og glad her hele gårdagen. Men imorges derimot var hun vrang og vi tenkte da gidder vi ikke sende hun. Hvis bhg ikke takler en sur unge liksom[8|]. Syns det er dårlig av bhg...

Jeg tenker litt i de baner at bhg er stengt i romjulen, Alis er veldig avhengig av rutine og her er jo alt oppned med familie på besøk så jeg skulle ønske hun fikk ihvertfall sin rutine i form av korte bhg dager. Men det får da heller være sånn så får vi ta evt problemer over nyttår.

I dag skal vi ha nok en fantastisk dag med min mor og far[:)]. Jeg tror jeg aldri har vært så takknemmelig for deres tilstedeværelse som jeg er denne gangen[:)]

Merkelig "takling" av barnehagen. Kanskje de trodde hun holdt på å bli syk, og tenkte "føre var"? Skal dere prøve å ha henne i barnehagen flere dager før jul?

Jeg tenker også at kanskje Alis skjønner at mens hun er i barnehagen, er alle dere andre hjemme og koser dere, og at hun heller vil være med dere?

Det er så koselig å lese om hvor bra dere har det med familie på besøk!! Høres ut som en perfekt jul!! [:)][:)]

ORIGINAL: Magda Green

Merkelig "takling" av barnehagen. Kanskje de trodde hun holdt på å bli syk, og tenkte "føre var"? Skal dere prøve å ha henne i barnehagen flere dager før jul?

Jeg tenker også at kanskje Alis skjønner at mens hun er i barnehagen, er alle dere andre hjemme og koser dere, og at hun heller vil være med dere?

Det er så koselig å lese om hvor bra dere har det med familie på besøk!! Høres ut som en perfekt jul!! [:)][:)]

Nei vi fant ut at det ikke er vits i å sende hun i bhg hvis hun ikke har det bra der. Sendte hun opprinnelig fordi jeg trodde det var bra for hun. Men tror jeg har tatt feil[8D].

Og ja drittdårlig av bhg syns jeg... de er veldig flinke å ta tempen på barna og rapporterer jevnlig om 37,2 osv[8|] så jeg får nesten litt følelse for at de bare ikke orket å leke barnepass den dagen[8|]. Men, men - spiller ingen rolle[:)] Alis skal kose seg med oss resten av dagene som er igjen.

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: Magda Green

Nei vi fant ut at det ikke er vits i å sende hun i bhg hvis hun ikke har det bra der. Sendte hun opprinnelig fordi jeg trodde det var bra for hun. Men tror jeg har tatt feil[8D].

Og ja drittdårlig av bhg syns jeg... de er veldig flinke å ta tempen på barna og rapporterer jevnlig om 37,2 osv[8|] så jeg får nesten litt følelse for at de bare ikke orket å leke barnepass den dagen[8|]. Men, men - spiller ingen rolle[:)] Alis skal kose seg med oss resten av dagene som er igjen.

Oj, måler de såå ofte tempen?? Uff..skal jeg være litt slem høres det nesten ut som de "vil" barna skal ha feber så de kan sende de hjem....[8|]

MEN!! KOS dere masse nå!!!

Jeg lurer på å ha snuppa hjemme imorgen selv, ta en tidlig juleferie.. Men får se hvor langt jeg kommer i pakking til juleferie! Vi reiser torsdag og det er SNART!! [:D][:D]

Uff, så utrolig typisk...[:@] Høres ut som en merkelig bhg...[>:]

Men dere får kose dere sammen med amma og afi de dagene dere har!![:D] setter nok Alis veldig pris på![:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Uff, så utrolig typisk...[:@] Høres ut som en merkelig bhg...[>:]

Men dere får kose dere sammen med amma og afi de dagene dere har!![:D] setter nok Alis veldig pris på![:D]

[;)][;)][;)]

VEl, akkurat det der har vi opplevd i bhg flere ganger!!! Spesielt da Tuva gikk på Regnbuen..... Måtte hente henne fordi hun gråt.... Blid som ei sol da vi kom hjem. Sånt er irriterende! Man kan jo ikke bare ta seg fri fra jobb eller komme farende for å hente når de ikke er syke.... Nok en ting vi har reagert på i bhg....og som dere også nå gjør....

Men jeg er så glad for at du koser deg sånn med familien!!! Nyt hver dag! [:)] Klem

ORIGINAL: tingeling1

VEl, akkurat det der har vi opplevd i bhg flere ganger!!! Spesielt da Tuva gikk på Regnbuen..... Måtte hente henne fordi hun gråt.... Blid som ei sol da vi kom hjem. Sånt er irriterende! Man kan jo ikke bare ta seg fri fra jobb eller komme farende for å hente når de ikke er syke.... Nok en ting vi har reagert på i bhg....og som dere også nå gjør....

Men jeg er så glad for at du koser deg sånn med familien!!! Nyt hver dag! [:)] Klem

Ja det var litt greit å høre at du kjenner til dette - at ikke det bare var jeg som er rar[8D] men dødsirriterende likevel[>:]

Skal vi treffes imorgen som planlagt?[:)]

ÅÅå Det er sånn dritt når du får sånne telefoner! 3 ganger har vi fått det!!!! [:@][:@][:@] At han bare griner å vi må hente han.
Den ene gangen sa jeg at vi var ferdig på jobb om 15 min så vi kom etter det. Men da bedde de meg om å finne noen andre til å hente han for han måtte hjem. [&:] Å når vi kom for å hente han sto han midt på gulvet å sang og danset og var i kjempe humør [&:][:'(][:@]

ORIGINAL: Lene1986

ÅÅå Det er sånn dritt når du får sånne telefoner! 3 ganger har vi fått det!!!! [:@][:@][:@] At han bare griner å vi må hente han.
Den ene gangen sa jeg at vi var ferdig på jobb om 15 min så vi kom etter det. Men da bedde de meg om å finne noen andre til å hente han for han måtte hjem. [&:] Å når vi kom for å hente han sto han midt på gulvet å sang og danset og var i kjempe humør [&:][:'(][:@]

Merkelig altså![>:]

Back
Topp