litt råd..

August16spire

Elsker forumet
jeg har småblødd siden 20.NOVEMBER!!! helsikkes cerazette!!!
noen anbefalinger på prevansjon???
jeg blir sprø! tror mannen også blir sprø av at man ikke bare kan hive seg rundt uten å bekymre seg for de svartens blødningne!! arrrgh....dagens lille utblåsning ja...

Er det hele tiden eller? Jeg har også vært sånn av og på i noen måneder nå. Rimelig lei ja. Husker da jeg brukte dem før, så blødde jeg aldri. Er vel derfor jeg fortsetter, håper det skal stoppe og holde opp for godt. 

Samme her[&:][:'(]
Men nå har jeg fått "orndtlig" mensen (høres helt teit ut)., og håper at det gir seg når uka er omme, hvis ikke slutter jeg på dritten![;)]

ElisabethRB har vel hatt samme problem... Ble ikke råda å sette inn hormonsprial heller for den kom ho til å blø mer av.. så ho fikk p-sprøyta å den blødde ho også av etter det jeg husker... så veit ikke helt hva som er igjen jeg..? For du ammer..?

PLASTER!!! En revolusjon i livet mitt!! Kan ikke få lovprist det nok!!

Jeg blir et monster av cerazette, og her er det ikke aktuelt med spiral, så legen min ga meg en minipille som heter condulag (jeg ammer). Jeg har ikke fått mensen tilbake enda, så veit ikke hvordan den er med blødninger. Det er jo gestagen i den også, så det kan jo hende den gir blødninger den og. Også må man ta den til samme tid hver dag, men heller det enn monster og blod :p

ORIGINAL: Kinesnora

Jeg blir et monster av cerazette, og her er det ikke aktuelt med spiral, så legen min ga meg en minipille som heter condulag (jeg ammer). Jeg har ikke fått mensen tilbake enda, så veit ikke hvordan den er med blødninger. Det er jo gestagen i den også, så det kan jo hende den gir blødninger den og. Også må man ta den til samme tid hver dag, men heller det enn monster og blod :p

samme her... jeg ble mannevond på carazette og fikk conludag, fikk ikke mensen på den og oppførte meg bra [;)] dette var etter jeg fikk forgjeman. denne gangen bruker jeg ingen ting enda, venter på at gubben skal kappe strengen, men det blir jo aldri gjort så da blir det kondom enn så lenge og det hater jeg så nå skal jeg snart streike, da får han vel opp dampen tenker jeg, hehehe[:D]

Jeg hadde også besøk maaange uker på cerazette!!!!
Har begynt på p-plaster og er kjempe fornøyd[:)] men du ammer vel?

ORIGINAL: MaritaOgNoah

Jeg hadde også besøk maaange uker på cerazette!!!!
Har begynt på p-plaster og er kjempe fornøyd[:)] men du ammer vel?

jess jeg ammer,så da kan jeg vel ikke bruke det?
hvordan fungerer dette plasteret?

Back
Topp