Litt råd angående TR

Tinricsim

Andre møte med forumet
Skjønner meg ikke helt på kroppen min. I alle år har den vært helt vanlig ang. Tr, alltid har hun vart i 4 - 5 dgaer med kraftige blødninger. Nå uteble hun i 2 måneder (jeg var ikke gravid) så kom hun igjen, og denne gangen blødde jeg bare så vidt i mindre en en dag.. og så var det ikke mer. ..
Noen som vet noe om hva som skjer eller har noen gode råd...

Har du hatt eggløsning?

Hadde en periode der mensen omtrent ikke var her og det viste seg at jeg da ikke hadde el... Jeg hadde da blødninger... Kanskje er det derfor det er sånn hos deg å? Smertene var lite og lite blod... Hvis dette vedvarer burde du kanskje ta kontakt med legen din...

Aner ikke hva jeg har hatt... men bruker alltid å ha EL, og da mens også... men kan du skjønne hvorfor mensen min bare er en kort dag, når den alltid har vært lengre og kraftigere... eneste jeg vet nå er hans dråper renner ut igjen.... [&:]

Jeg aner ikke hvorfor, men som sagt så mangla jeg plutselig el og da fikk jeg heller ikke veldig mye mens... Bare blødning som var veldig liten...

Jeg aner ikke hvorfor dette plutselig skjedde...

Det er fantisk helt vanløig at alle kvinner, helt frisk og uten noen grunn, har en syklus eller to i året yuten eggløssning. Om man ikke temper eller lignende for å finne el vil man antaklig ikke oppdage det. Blødningen etter en syklus uten el kan være ganske lik en vanlig mens.

Det du har opplevd nå virker som om det meget trolig er en slik syklus. en syklus uten EL kan nemlig godt var ca like leng som en vanlig syklus, men kan likegerjen være dobbelt så lang, slik din var. Og blødningen etter en slik syklus kan altså være relativt lik en mens, men kan også, slett ikke uvanlig, være mer sparsom, mindre blod og mindre smerter.

Mest sannynlig er dette absolutt ingenting å bekymre seg for. så lenge det hele normaliserer seg igjen er dette ikke noe å tenke på, men om det fortsetter å være slik kan det være lurty å ta det opp med legen din.

Back
Topp