Litt pinlig, men... *detaljer*

Bleiemos

Forumet er livet
Jeg KLØØØØR nedentil!! Begynte helt plutselig på torsdag.. Mistenker ikke soppinfeksjon heller, har ikke noe unormal utflod.. Det bare KLØR og er veldig rødt!  Noen som har peiling på hva det kan være, og hva som eventuelt kan hjelpe?

(mistenker heller ikke noen kjønnsykdom siden sexlivet ikke noe særlig å skryte av..)

Men kan det være sopp uten at man har den beryktede osteutfloden da?[&:]

KAN jo være jeg har reagert på noe, men har ikke byttet noe vaskemiddel..

ORIGINAL: Mamma til Prinsessa

jeg hadde nettopp det også :P brukte canesten og det forsvant etter en uke.[:)] hadde det en gang rett etter fødsel også, men ingen unormal utflod de to gangene jeg har hatt det. hjalp begge gangene med canesten krem og vaginalpille [;)]

jeg hadde nok mest sannsynlig sopp denne gangen da, siden jeg gikk på pencillin den uken jeg fikk det.

Kanskje jeg rett og slett bare skulle ringt å bestillt en pakke canesten? Det er vel ikke farlig å ta det selv om det ikke skulle være noen soppinfeksjon...

Jeg har aldri hatt den utfloden når jeg har sopp. Bare intens kløe og rødhet.  Bruker Canesten.

Vasker du deg med bare vann?

ORIGINAL: Windy

Jeg har aldri hatt den utfloden når jeg har sopp. Bare intens kløe og rødhet.  Bruker Canesten.

Vasker du deg med bare vann?

Stort sett kun vann ja, men når jeg shaver meg bruker jeg somregel Dr.Greve.

Mamma til prinsessa.  Kjempegreier!! Her må jeg bestille fra apoteket, så sender de.. Bor på en ganske så øde øy ser du...[8D]

Liljalilly:  Ja okei, men da er det kanskje det jeg har nå da.. Off, jeg som hadde håpt det bare var å "kok sammen vann, kanel og litt vaniljestang, og bad i det en halvtime, og VIPS så er du helbredet"   [8D][8D][8D]

Yoghurt naturell kan også hjelpe i nøden [;)]  Smør ivei.   [:)]
Men anbefaler canesten eller pevaryl [;)]

Svir det også? Jeg blir litt sånn når jeg spiser MYE klementiner... har hatt sopp også og det er to forskjellige ting...

ORIGINAL: Ida82

Svir det også? Jeg blir litt sånn når jeg spiser MYE klementiner... har hatt sopp også og det er to forskjellige ting...

Seriøst?! Jeg har nemlig spist MYE klementiner de siste dagene, er snakk om ihvertfall nærmere 10 stk pr dag...[&:]

Har litt yoghurt naturell liggende, får prøve det som ei over her anbefalte!:)

ORIGINAL: nemi.marselia

mæst sannsynlivis sopp men kan være UVI å

Da holder jeg nok heller en knapp på sopp, UVI har jeg hatt noen ganger og det føles heldigvis ikke slik nå..[8D]

KAN jo hende kløen blir bittelitt bedre av å sitte i grønnsåpevann. Bare sånn til du har rukket å komme deg til apoteket mener jeg.

Back
Topp