Litt pinlig kanskje...

Henriettemamma09+12

Elsker forumet
Men er det noen av dere som må ha avlagt avføringsprøve og levert det til lab på sykehuset?:p fikk brev idag av sykehuset med røret og alt, men har aldri vert borti det før.. Er jo heller ikke mitt første svangerskap :)

Må du gi avføringsprøve for du er gravid? Aldri hørt om. Jeg har ikke det. 

Blistex skrev:
Jeg har ikke måttet det. Har du fått noen begrunnelse for hvorfor?

nei, har ikke det .. Får vel bare levere inn å se .. Har aldri hørt om det før så syns det var litt rart bare

Nei har ikke måtte levere. Men rart det ikke stod noe i brevet hvorfor. Har måttet tatt avføringsprøve på datteren min da hun var liten. Lykke til, er ikke den kjekkeste prøven man kan ta ;)

Hoppsideisjohei skrev:
Det er ikke ett urinprøveglass du har fått da  hihi

stod avføringsprøve og var ikkje ett urinprøveglass nei ;)

Aldri gjort det før og hadde nok nektet å gjøre det! Hvis ikke det står noen begrunnelse, så hadde jeg ringt og spurt på sykehuset...Måtte ha en j...... god grunn for å skulle tatt det spør du meg

Det kan jo være en feil....? Jeg hadde ihvertfall ikke tatt noen avføringsprøve med mindre jeg visste hva den skulle brukes til....emoticon

Kanskje fastlegen din har krysset av feil på ett eller annet prøveskjema? Det her høres litt rart ut. Jeg tror det må ha skjedd en feil et sted. Hadde i alle fall villa sjekka opp i det før jeg hadde troppa opp på laben med bæsj`n carry.

Det virker veldig spesielt...
Jeg ville hatt en grunn for hvorfor! Ring å hør =)

Back
Topp