Litt personlig spørs

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
jeg lurer på den her myten om at hvis man har sex før eggløsning størst sjangse jente og i eggløsning størst sjangse gutt..

Stemmer dette på noen av dere som vet kjønnet?
Noen som har hatt sex i eggløsning å fått jente for eksempel?

Jeg bare lurer hehe er litt inntressangt

Jeg tror at vi traff ganske riktig på eggløsning, og vi venter gutt :,) 

Jeg tror at vi traff ganske riktig på eggløsning, og vi venter gutt :,) 

stemmte ikke på oss sist.fikk jente

Lingje 84: Hadde dere sex i eggløsninga?:)

ja hadde det.

Okej:D
Nydelig jente på bilde:)

Begge gangene hadde vi sex på eggllsningsdagen. Sist ventet vi gutt, denne gang venter vi jente:-) men sannsynligheten økes slik du sier, siden guttecellene svømmer raskest, men dør først, og jentecellene svømmer litt tregere men kan overleve opp mot en uke i livmoren:-P

Syns slikt er så intressangt!:D
Har gutt som ble unnfanget i eggløsninga:) Hadde sex i eggløsninga denneganga å, får vite kjønn 23, mai:) Samme dag som vi reis til syden:):)

marihewn skrev:
Syns slikt er så intressangt!:D
Har gutt som ble unnfanget i eggløsninga:) Hadde sex i eggløsninga denneganga å, får vite kjønn 23, mai:) Samme dag som vi reis til syden:):)

Blir spennende å se:-) det er ingen fasit om hva du får, med tanke på hvortid dere hadde sengekos. Men det blir større sannsynlighet for gutt om dere hoppet i høyet på eggløsningsdato;-)

Jeg har virkelig ikke peiling på når jeg hadde eggløsning. Men begge gangene har vi hatt mye og ofte sex (var ikke prøvere, bare "uheldig" hehe). Sist fikk vi jente, dennne gang venter vi gutt. I følge ul i uke 15 hvertfall.

Vi hadde sex rett før eggløsning og jeg ble flyttet en uke tilbake i termin så jeg tipper vi får jente, men vet ingenting sikkert enda;) Får se 16 mai hvis lille er villig til å vise seg frem;)

Back
Topp