litt panikk her....

Kaisa1

Gift med forumet
har vasket babyklærne i dag, får nesten litt panikk der jeg ser de henger på snoren...[&:]

ikke at jeg gleder meg, kan nesten ikke vente til han kommer....men tenk om noe går galt, tenk hvilket ansvar som er på vei....[8|]

noen med like tanker, eller bare jeg som har lettere panikk, jo nærmere man kommer dagen...?

Kjenner den følelsen ja... Tror alle gravide får den, uansett om det er første eller femte barnet!!
Det går helt sikkert bra skal du se[:D]

går sikkert greit [&:](gulp).....men fy feite jeg skal være så takknemlig den 22 mai, han må gjerne komme før.....minimeg og dite: dere er i mål hvert øyeblikk......[:D] en god følelse tenker jeg....

Hehe kjenner igjen følelsen ja, har det litt sånn selv. Men jeg tenker bare som så at millioner av andre har klart det før oss, så det skal nok gå bra. [:)][:)]

tenker en del på d æ å. Har dager der æ tenker om æ virkelig kommer til å klare dette, å ta vare på et lite barn. D er liksom greit nå når den ligger i magen for da er d jo ikke noe spesielt  å passe på. men når den kommer ut blir d jo noe helt annet. får litt panikk for d av og til. men tror nok d kommer til å gå bra, andre klarer jo d så hvorfor skal ikke æ klare d da?

slenger meg på her....ja himmel og hav,det er et stort ansvar vi har begitt oss ut på....[:D]tenker og på kordan dette skal gå og slikt...tenker også på om alt står bra til med baby og om hun/han er frisk og slikt...mye tanker som svirrer i hode for tiden gitt

Back
Topp