Litt på kanten

twinanne

Forumet er livet
ADVARSEL er litt på kanten nå!!!!

Nå er det snart frisering for min del.

Hvordan er det med dere jenter, har dere hårdusken naturlig, frisert ned til noe mindre dusk eller fjerner dere den helt?

Jeg friserer den ned til en liten dusk i ulike fasonger alt etter humøret, liker ikke å fjerne den helt for da stikker det så fært og samtidig så er det lettere for bakterier å komme inn og lage trøbbel - f.eks blærekattar.

Hva betyr å strippe før man føder, amerikanerne gjør dette er det å fjerne alt håret nedentil eller er det noe helt annet, er det noen som hvet?

Jeg har alltid en liten hårdust/stripe der nede, blir så naken ellers. Har det likt året rundt, men er kanskje litt mer nøye med å få det gjort i tide under sommer måndene. Strippe har jeg ikke hørt om..

Forskjellig ja. Alt etter humøret. Blir alltid litt sår etter barbering (når det vokser ut igjen) Jeg har litt kraftig hårvekst. Så det tar litt tid til neste. Det hender jeg tar alt også [8D] Men jeg lurt på om jeg skulle prøve å vokse beina og bikinikanten til sommeren. Men som jeg selv har erfart har jeg mye hårvekst [&:][&:] Jeg fikk høre at hvis man vokset hårene ville det komme mindre hår og mykere hår ut etterpå. Isj. Måtte bare si det. Men jeg ser det er fler som sliter med hårvekst. Tilogmed gyn. kommenterte det. Lurte på om det var hormoner. Men kom fram til at det var noe som var arvelig [:'(][:'(] 

Eineste eg har høyrt om å strippe i forbindelse med fødsel, er at jordmor tøyer på kanten (livmoråpningen).

Ellers prøver eg og å frisere litt, men det veks jo så utrulig raskt ut igjen.. Tør ikkje å voksa[&:]

ORIGINAL: vestlandsjento

Eineste eg har høyrt om å strippe i forbindelse med fødsel, er at jordmor tøyer på kanten (livmoråpningen).

Ellers prøver eg og å frisere litt, men det veks jo så utrulig raskt ut igjen.. Tør ikkje å voksa[&:]

Det kan nok være at det er det de mente. er helt blank her jeg da[&o]

Selv har jeg heller ikke turt å vokse bikinikanten eller mere. Høres vondt ut dette, greit med å prøve beina men jeg innbiller meg at det gjør mye vondere der nede.

Ja ritsj så er bikinikanten fikset. Jeg har vokset beina hjemme. Fytti grisen det var pining. Også fikk jeg ikke vekk alt heller i første rasket [&:]

Men jeg får bare bite på et eller annet. Men slik hun jenten fortalte så var de ganske flinke. Satser på det [8D][:o] he he.

raker alt vekk hele året[:D]

Like greit kanskje. Jeg må prøve det. Utfordre smerteterskelen eller noe slikt [:D][:D] Alt må prøves. Kanskje jeg blir fornøyd [:)]

Kommer litt ann på humøret egentlig. Noen ganger alt, mens andre ganger etterlater jeg en stripe. [:)]

jeg har som regel en lit bred stripe, veldig sjeldent jeg tar alt, og jeg syns det er vondt nok å vokse beina på sommeren, og tror ikke jeg skal prøve meg på bikinilinja med det nei....[:D]

Takk for fine svar alle sammen, da fikk jeg svar på det jeg lurte på om det bare var jeg som hadde litt hår der nede, det er hvist flere som beholder håret enn ikke, med ulike størrelser på dusken, noen trimmer bare det de strengt tatt trenger og noen er som meg alt ettersom, i dag så kan man si det ble en softis med isen ned, og spissen opp, ja ja...jeg er jo amatørkunstner jo...da hvet man jo aldri hva som dukker opp så da er jeg klar for ultralyd og å sprike med beina i morgen - og så er det forbud for meg nå 2-3 uker fremover med  men det er helt greit så da er det bare å håpe at det funker dette forsøket da.

Eh...det var bare et lite sidespor, det jeg stusset på var om det føltes mer renslig med ¨å fjerne alt, men jeg kjønner at det er flere enn meg med hår så da foretrekker jeg litt der nede jeg.  Er også mørkhåret så det er snakk om mørke hår her også Nesing, ellers så har jeg normal hårvekst. Jeg syns litt synd på de som har kraftig hårvekst, de har jo litt av en jobb da. Men vi gjør kanskje litt for mye ut av dette her med å fjerne hår - vi er jo skapt med litt hår på legger, under armer og der dere hvet så det er jo egentlig bare helt naturlig da.

Nesing takk for god informasjon angående stripping -skal si jeg gleder meg når det blir min tur[:o] 

Jeg beholder alltid litt, slik at jeg føler meg som en kvinne[;)]

ORIGINAL: snopeguri

Jeg beholder alltid litt, slik at jeg føler meg som en kvinne[;)]

Er litt i den kategorien jeg også [:)] Viktig det å føle seg som en kvinne.

Jeg tar det litt som det passer meg jeg. Mannen vil helst ha det helt glatt, men det er så tiltak å beholde det glatt. Som det er sagt her er det så ubehagelig når det vokser ut og det er da sårt å barbere det umiddelbart. Når det er sagt har jeg lest at det, ihvertfall når man blir gravide, er å anbefale at det er hår rundt selve "det hellige", dette for, som Twianne har nevnt,å forhindre bakterier å slippe til. Så de anbefaler derfor litt hår. De ukene jeg opplevde å være gravid hadde jg derfor hår, men jeg trimmet det slik at det ikke vokste seg kjempe langt[;)] Og twianne, det skal vel ganske mye til før ting blir såå på kanten at vi ikke tåler det her inne vel???[:D]

Back
Topp