Litt på kanten? *link*

*Joha*

Gift med forumet
Skal tru om Jimmy får mange napp på denne annonsa?

Flust av fasciliteter her! Moderne dusj så ein får vatn på heile kroppen, og søndagsopen butikk rett i nærheten. Her er det berre løp og kjøp (eller leig) spør du meg [:D]

http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=26546925&reference=2011/1/29/5/265/469/25_-21766156.jpg

Er vel strengt tatt hushjelp med vidåpne ben han vil ha vel [8D]

Uuuh..fikk sånn gammel gubbe-feeling her.. [&:]

ORIGINAL: BølleBella

Er vel strengt tatt hushjelp med vidåpne ben han vil ha vel [8D]

Spørs det. Og så må du betale for tenestene i tillegg, snakk om opplegg [:D] Skal tru om nokon går på sånt?

Hm..

fantastisk!!! [:D][:D]

aiaiai, dumt at det er så langt unna meg, ellers skulle jeg slått til gitt!!

nr er jo registret på et helt annet navn og en annen adresse[8D]
ja, jeg måtte se om det stemte[:-]

Fikk litt sånn skjult kontakt annonse/hushjelp vibber her jeg! [:D] Må jo si jeg lurer litt på hvorfor det MÅ være en jente?? [:D] Snakker vi litt sånn "instalert skjulte kameraer på soverom og dusj" her?? [:D][8D] som tatt ut fra en thriller film[8D]

ORIGINAL: lashes

aiaiai, dumt at det er så langt unna meg, ellers skulle jeg slått til gitt!!

Ja, om du treng ein plass å bu er det jo berre å hive seg rundt. Med så gode leigevilkår syns eg ikkje avstand bør bety så mykje [:D]

Ble jo rent betatt, jeg - sånn knakende hyggelig fyr, da, som stiller med ALT unntatt klær, dyne og pute?
Varmer sikkert opp senga om jeg ber pent også, tror dere ikke det?

Ahhh... og bare ett soverom. Fantastisk. Det her må vel være en practical joke eller no?[&:]

ORIGINAL: Minerva

Ble jo rent betatt, jeg - sånn knakende hyggelig fyr, da, som stiller med ALT unntatt klær, dyne og pute?
Varmer sikkert opp senga om jeg ber pent også, tror dere ikke det?

Garantert! Men han er jo ikkje så ofte heime då, så kanskje du må kjøpe varmeteppe sånn i tilfelle du skulle bli kald?

ORIGINAL: lenah

nr er jo registret på et helt annet navn og en annen adresse[8D]
ja, jeg måtte se om det stemte[:-]

Så det,hahaha

ORIGINAL: Curlyyysue

Lurer på hvorfor ikke jimmy står halvnaken i speilet på badet...[8|]

Han vil kanskje ikkje avsløre alle godbitane med ein gang [8|][:D]

Jeeeeez [8|][8|]

Stor seng han hadde å by på..

Freshe møbler gitt... Og de var VAKKRE de ekstra putene han hadde lagt på kjøkkenstolen..

Og nyoppussa? tvilsomt gitt.. [&:]  "Huset er nypusset og alt er nytt som ligger i huset også."
Nytt for han kanskje??

Og så heldig som har nattlys..

Dette er jo et kupp!

Back
Topp