litt overhysterisk :P

inLove

Elsker forumet
jeg har endelig kjent litt liv siste uka så plutselig kjente jeg ikke noe og samme hvor mye jeg dulta og kjente etter så var det stilt. og siste 2 dagene har jeg heller ikke vært noe særlig kvalm eller trøtt,så begynte tankene å svirre og klarte ikke å slå fra meg tanken på at der ikke var liv.

Bestemte meg i dag for å ringe HS og selfølgelig fikk jeg komme inn,skulle ikke gå å bekymre meg :) så fikk jeg høre hjertet slo 150 slag i minuttet <3 fantastisk ! livmoren min var kommet helt opp til midt på navelen !

så deilig å slippe å tenke noe mer på det og bare nyte at formen har blitt snart tilnærmet bra,så nå skal jeg bare nyte det en stund før stor mage og spark i ribbebeina er hverdagen :P

Husker det var litt sånn med førstemann. Hadde kjent liv fra uke 13-14, og i uke 16-18 var det litt stille. Men da hadde jeg vært hos jordmor å hørt hjertelyden i uke 16, så jeg regnet med at alt var bra. Men allikevel kommer jo masse tanker snikende.

Nyt dagene nå som formen kommer seg ;)

Ååå så herlig!! :)
Er vel normalt at bevegelsene er veldig til og fra i starten..er vel på slutten av svangerskapet det er bekymringsverdig om man ikke kjenner bevegelse hver dag?

jeg har ikke kjent så veldig mye bevegelse men syns det var merkelig at formen ble bedre :P men tror at man skal kjenne liv jevnlig (hver dag ) fra uke 23-24 en plass.

mine tanker har en tendens til å svirre litt så kan jeg få for meg ting,og har jo allerede blitt glad i lille bollen i magen så leser jeg så mye forskjellig her inne at man lurer på hvorfor alt skal gå bra med seg selv når det virker som det går galt med så mange andre..så da er det bedre å sjekke en gang for mye :)  som jordmora sa " det er derfor vi er her "

Ååh..er veldig enig med deg!!
Lest mye rart og skummelt på nett jeg og..blitt veldig bekymret, vært det egentlig helt frem til nå. Men etter jeg hørte hjertet hos jordmoren i går har jeg nå fått et helt annet syn på graviditeten..velger å tro på at dette går BRA :) tenke på meg selv og på min graviditet..ingen andres..jordmoren min sier at vekten,målene og alt virker helt perfekt, og da velger jeg å tro på det :) letter så mye på formen og humøret :)

Er jo snart halvveis!! må jo huske å nyte det litt og :)

ja veldig viktig å nyte det :) (ihvertfall når endelig kvalmen har sluppet neste taket )

Back
Topp