Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal på ultralyd 23. juni gleder megtil tidlig ultralyd!
<3 <3
jeg GLEEEDER MEG!!! til å se den lille peanøtten min for første gang på ultralyd... <3 <3
Min har heller ikke noe valgjeg har sagt til gubben at han skal være med!
Jeg sa først han burde komme, men under lunsjen i dag så sa jeg klart i fra jeg vil ha han der og han har ingen valg. Om ikke så skal jeg selv ringe sjefen hans og si at han skal være med!! Har litt med historien også at vi har opplevd bo som ikke ble oppdaget før på ordinær ulMin har heller ikke noe valg
Jeg sa først han burde komme, men under lunsjen i dag så sa jeg klart i fra jeg vil ha han der og han har ingen valg. Om ikke så skal jeg selv ringe sjefen hans og si at han skal være med!! Har litt med historien også at vi har opplevd bo som ikke ble oppdaget før på ordinær ul
jeg har time hos IVF klinikk så blir 7 ukers kontroll etter vellykket AiH (kunstig inseminasjon med min mann sin sæd).Hvor har dere time? Hos lege? Gynekolog? Privat(volvat)?
Har time hos fastlegen. Ba om tidlig ul grunnet en cyste jeg hadde for 3 md siden og det var ikke noe problemHvor har dere time? Hos lege? Gynekolog? Privat(volvat)?
Tar det hos privat gynekolog. Det koster 1300,- men vi syns det er verdt det.Hvor har dere time? Hos lege? Gynekolog? Privat(volvat)?
Hvor langt er du på vei når du skal på tul? Jeg skal dagen etter deg. Spennende!!Har time hos fastlegen. Ba om tidlig ul grunnet en cyste jeg hadde for 3 md siden og det var ikke noe problem
Er akkurat 8 uker når jeg skal dit Hva med deg?Hvor langt er du på vei når du skal på tul? Jeg skal dagen etter deg. Spennende!!
Jeg er nok bare 6+4... Jeg vet det er veldig tidlig, men vil se om alt ser bra ut før mannen reiser bort og blir borte i 10 dager uten dekning. Jeg vet jo at ting fortsatt kan skje i løpet av den tiden, men hvis vi kan se at hjertet slår, så er vel sjansen større for at det går bra?Er akkurat 8 uker når jeg skal dit Hva med deg?
Jeg er nok bare 6+4... Jeg vet det er veldig tidlig, men vil se om alt ser bra ut før mannen reiser bort og blir borte i 10 dager uten dekning. Jeg vet jo at ting fortsatt kan skje i løpet av den tiden, men hvis vi kan se at hjertet slår, så er vel sjansen større for at det går bra?