litt over 3 uker!

Min har heller ikke noe valg :)
Jeg sa først han burde komme, men under lunsjen i dag så sa jeg klart i fra jeg vil ha han der og han har ingen valg. Om ikke så skal jeg selv ringe sjefen hans og si at han skal være med!! Har litt med historien også at vi har opplevd bo som ikke ble oppdaget før på ordinær ul

Jeg har bestilt time 22.juni. Da er jeg kun 6+4. Mannen skal selvsagt være med, og han gleder seg :-) Håper vi kan se om hjertet banker. Det er det eneste jeg ønsker å få konstatert. Og evt om det er flere inni der :-)

Jeg sa først han burde komme, men under lunsjen i dag så sa jeg klart i fra jeg vil ha han der og han har ingen valg. Om ikke så skal jeg selv ringe sjefen hans og si at han skal være med!! Har litt med historien også at vi har opplevd bo som ikke ble oppdaget før på ordinær ul

Veldig greit å ha den støtten om ikke alt er som det skal og spesielt når dere har en slik historie! Vi krysser fingrene for at alt er bra! :) Bare håper legen tar innvendig, da jeg har lest alt for mye om at de aldri hører noe utvendig :/

27. juni her, og vi begge gleder/gruer oss veldig :)

Har time hos fastlegen. Ba om tidlig ul grunnet en cyste jeg hadde for 3 md siden og det var ikke noe problem :)
Hvor langt er du på vei når du skal på tul? Jeg skal dagen etter deg. Spennende!!

Jeg får vel snart time, ettersom jeg er under utredning og har mistet tre ganger på rad. Har en super gyn på sykehuset :-)

Er akkurat 8 uker når jeg skal dit :D Hva med deg?
Jeg er nok bare 6+4... Jeg vet det er veldig tidlig, men vil se om alt ser bra ut før mannen reiser bort og blir borte i 10 dager uten dekning. Jeg vet jo at ting fortsatt kan skje i løpet av den tiden, men hvis vi kan se at hjertet slår, så er vel sjansen større for at det går bra?

Jeg er nok bare 6+4... Jeg vet det er veldig tidlig, men vil se om alt ser bra ut før mannen reiser bort og blir borte i 10 dager uten dekning. Jeg vet jo at ting fortsatt kan skje i løpet av den tiden, men hvis vi kan se at hjertet slår, så er vel sjansen større for at det går bra?

Det vil absolutt roe ned stressnivået vårt å høre hjertet slå! Du MÅ be om innvendig UL. Skjønner du vil sjekke det før han reiser :)

Back
Topp