Litt oppmuntring til de som er redde for SA.

milliana

Flørter med forumet
Fant denne stattestikken på et annet terminforum.

Prosentvis risiko for SA.
  • 25 – 30 % risiko fra unnfangelse
  • 15 % sjanse fra ca. uke 3. Det vil si 85% kjangse for at det skal gå bra.
  • 8 % sjanse fra uke 6. Dvs 92% kjangs for at det går bra.
  • 5 % sjanse fra uke 8. Dvs 95% kjangs for at drømmen går i oppfyllelse.
  • 2 % sjanse fra uke 9. Dvs 98% kjangs for at det blir baby på oss i oktober.
  • mindre enn 1 % sjanse fra 12 uke. Nå er det større en 99% kjangs for at allt ordner seg tilslutt:-)
ut ifra denne statestikken ser det ut som om det er stor kjangs for at det skal ende godt.

Akkurat det jeg trengte i dag er så redd for at det le skal gå! Har mista flere ganger før og i går var det litt blod i utfloden... Krysser fingrenen og håper at det går bra!

:)

Kan jeg spørre om en ting? :P

Du og jeg testet begge pos. 11 dpo - samme dag. Men hvorfor er du en heeeel uke lenger enn meg? :P (egentlig bare noen dager da men..)

Jeg å vil :D

Det har jeg også lurt på! Jeg brukte terminkalkulatoren på bv, hadde siste mens 26.12 og fikk 5.10 :)

Det skal bli skjønt å komme litt lengre ut i svangerskapet slik at man kan slappe av litt..... kommer spiren seg gjennom helga bikker vi 90% sjanse :love7

Ahhh, jeg hadde siste mens 31.12 - og jeg fikk 9. oktober!
Hmm.. men jeg hadde EL på dag 14 og testet positivt 11 dager etter det første gang.
Da fikk du rett og slett EL på dag 19 du da? :)

Morsomt.. Min siste mens var 28.12 og fikk 6.okt. Måtte bare blande meg:-) men ipregnant mener at det er 4.okt som er riktig. Er rart når det er så forskjellig.

Morsomt.. Min siste mens var 28.12 og fikk 6.okt. Måtte bare blande meg:) men ipregnant mener at det er 4.okt som er riktig. Er rart når det er så forskjellig.

Det har du rett i! Vær obs på at hos utenlandske terminkalkulatorer så regner de kun 40 uker og ikke 40+2 som vi gjør her i Norge ;) Det kan også gjøre utslag. Jeg skriver termindato 07. oktober på tickeren for at den skal stemme i forhold til Norge ;)

Jeg trenger MASSE oppmuntring. 5+2 idag, og har tidligere mistet to ganger mellom uke 7 og 8... Skal ha ultralyd om tre uker, håper bare spira holder seg fast!

Back
Topp