Litt oppgitt

Leno

Gift med forumet
Hvofor er det så vanskelig å få komme til en UL selv om jeg bare er 6 uker på vei???? [8|][8|][8|]
Nå har jeg snakket med legen, legevakten og private Gynekologer..men ingen kan hjelpe med noe - det eneste er legen som tok en blodprøve og vil ta en igjen om ca en uke.

Trodde virkelig ikke det skulle være så vanskelig å få litt ro i sjelen!!!?!??!
Har fremdeles litt blodstrimler - spotting... Ikke mange graviditetstegnene er å finne heller.
Skulle så gjerne visst om jeg fremdeles var gravid, eller om noe har gått galt.

Tok en test i dag som var positiv, men vet jo at hcg (??) nivået henger i litt, så tørr jo ikke stole fult på det heller!! Ååååaaahhhh, lei av å tenke på dette nå!!!! [&:]

Hva hadde dere tenkt/gjort da jenter?? Er det bare jeg som har blitt litt tussete..hehe... [:)]

Er det ikke en privat klinikk du kan gå på da? Du må betale selv, men hjelper deg med å få roen. Grunnen for at det er vanskelig nå er pga av at det er risiko så tidlig i svangerskapet og staten/kommunen vil ikke bruke penger på det, fælt, men slik er det... Jeg søkte om tidlig ul pga mistanke om tvillinger, men de ventet til jeg var 12uker ut i svangerskapet...

Huff, ikke noe greit å gå rundt å uroe seg sånn.
Her trodde jeg man fikk Ul uansett når man hadde blødninger. Men jeg var jo lenger sist når jeg fikk pga. blødninger.
Tror jeg hadde prøvd å få time på privat jeg om det er en mulighet der du bor.
Krysser fingrene for at det ordner seg men en kontroll og at alt som det skal[:)]

hmm huska godt med meg selv,jegfikk heller  ikke ultralyd når jeg blødde...måtte vente noen uker[&o]
da reiste jeg til jordmor ¨å snakket med hu,å ble direkte sent opp på sykehuset for innvendig ultralyd...

Har snakket med Volvat..men de mente jeg burde vente noen uker så de var sikker på at de kunne se hjertet på UL. Og det forstår jeg...er nok bare litt "tidlig ute" jeg.. Får satse og håpe på at de ikke er noe alvorlig!
Men merker det er litt tungt å tenke "jeg er gravid...TROR JEG.." [8|]

Takk for svar dere!! [:)]

Så rart de mente du var så tidlig ute! Jeg fikk privat UL med Tobben da jeg var ca 7 uker på vei pga blødinger. De sa ikke noe om at det var litt tidlig.

Jøss! Hadde ingen problemer med å få gyn og UL da jeg begynte å blø nå sist...hadde 4 UL. Og testet positivt hele 8 uker etter jeg mista.

Back
Topp