litt oppgitt

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Ungene er jo hos faren sin annenhver helg, fra lørdag til tirsdag.
Men de to siste gangene har han levert dem på søndag! Det plager ikke meg å ha dem hjemme, men jeg syns det er litt viktig at de er sammen med pappa`n sin også. Så blir han sur på meg når jeg nevner det.
De tester litt grenser for tida, så de er litt rampete. Men DET tåler han ikke! Jeg fikk jo bøttefull kjeft og beskjed om at jeg er dårlig mor og at ungene mangler oppdragelse! GAhhh, men jeg tar de ville tilbake i dag jeg![:D]
Men jeg begynner å lure litt på hva jeg skal gjøre med dette. For dette går jo ikke an i lengden!

det er jo i tilfelle han som har et problem da.. iom at han ikke klarer håndtere dem, og snakke med deg om det.. dere burde sette dere ned sammen og finne felles regler for hvordan håndtere dem.. og har man en avtale så har man en avtale.. man leverer ikke tilbake sine egne barn bare fordi man ikke tåler trass..

om det hadde gått hadde jeg vært rimelig barnløs nå iallefall.. [:-]

[8|] høres jo artig ut [8D]

synd at han ikke forstår bedre!
kos deg med barna dine [:)]

ORIGINAL: Dollface

det er jo i tilfelle han som har et problem da.. iom at han ikke klarer håndtere dem, og snakke med deg om det.. dere burde sette dere ned sammen og finne felles regler for hvordan håndtere dem.. og har man en avtale så har man en avtale.. man leverer ikke tilbake sine egne barn bare fordi man ikke tåler trass..

om det hadde gått hadde jeg vært rimelig barnløs nå iallefall.. [:-]

haha, jeg også[8D]

Back
Topp