Litt oppdatering herfra

Lilledrue36

Blir kjent med forumet
Hatt denne brunlige blødningen i fem dager ca. Ble mer rødt i går, lignet mensen. Kun litt brunt igjen i dag.
Ikke direkte smerter i magen, men en konstant ubehagelig murring, litt spent/stinn mage.

HCG måling viste 2200 på onsdag og 3600 i dag.

Legen var veldig usikker på utfallet og skal ta ny HCG til mandag og skal da på ul for å sjekke grundigere uansett nivå.

Føler meg ikke spesielt beroliget... [emoji17]

Stigningen er innenfor normalen, så sånn sett ser ikke dette så galt ut, men godt du får videre oppfølging inntil du føler deg tryggere ❤️

Stigningen er innenfor normalen, så sånn sett ser ikke dette så galt ut, men godt du får videre oppfølging inntil du føler deg tryggere [emoji173]️

Hmm.. Blir jo til at jeg googler alt for mye, og syns kanskje ikke at dette er stor nok stigning?

Hmm.. Blir jo til at jeg googler alt for mye, og syns kanskje ikke at dette er stor nok stigning?

Hvilke DPO var prøvene tatt? Eller uker + dager om du vil..

Jeg har akkurt nesten hatt det samme. Hadde høye HCG målinger så legen sa det ikke var no å beskymre seg over så lenge det ikke var sterke smerter skal på ultralyd neste uke :)

Jeg tastet inn verdiene dine i kalkulatoren til wantbaby (http://www.wantbaby.info/calculators/beta-hcg-levels) med 24 og 26 DPO som setpunkt.
Da kommer stigningen ut som normal. Prøv selv også.
Hvor sikker er du på befruktningstidspunktet? Kan du også være kortere på vei? (Sen EL?) For i så fall vi verdiene være enda bedre :)

Syves stigningen virker normal. I forrige svangerskap blødde jeg en del, og målte hcg på en fredag og mandag. Det var da ikke dobling i nivåene, men fikk beskjed om at det var en bra stigning innenfor normalen likevel :)

Uff... Føler skikkelig med deg, hatt en dråpe blod i truseinnlegget hver dag i fem dager nå, så i dag var det en god del mer, mørk stor flekk, og når jeg tørker meg kommer det friskt blod. Usikkerheten er så forferdelig :( Jeg skal på UL på mandag, kjenner at helgen ikke kan gå fort nok

Uff... Føler skikkelig med deg, hatt en dråpe blod i truseinnlegget hver dag i fem dager nå, så i dag var det en god del mer, mørk stor flekk, og når jeg tørker meg kommer det friskt blod. Usikkerheten er så forferdelig :( Jeg skal på UL på mandag, kjenner at helgen ikke kan gå fort nok

Sender deg en klem [emoji173]️

Den var super kjekk! [emoji28]
Ganske så sikker på el [emoji16]

Håper du greier å ikke bekymre deg altfor mye frem til UL, selvom det er lettere sagt enn gjort [emoji173]️ prøv å tenke at det uansett er bedre for både deg og fosteret om du ikke stresser for mye, sender deg en stor klem i hvert fall [emoji173]️[emoji173]️ og krysser fingrene for deg, såklart.

[emoji813]️

Back
Topp