Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHer står det at du skal legge til 1-1.5 cm, så du skal bestille en sko med lengde 16.5-17 cm.
Størrelsesguide til barnesko - velg riktig størrelse | Skoringen
Når du kjøper sko til barnet, bør du være klar over at skostørrelser til babyer og barn kan variere en del fra merke til merke. Les mer om dette her.www.skoringen.no
1. Når barnets føtter er 15.5 cm, skal man da bestille str. 25 (15,5 cm) eller str. 26 (16,2 cm)?
2. Barn skal jo ikke arve sko, men kan man ikke bare bytte innersålen?
Takk for svar dere! Jeg har tatt vare på sko fra når storesøster gikk lite, og så kjente jeg nå at det svir litt å kaste vintersko som er hele og fine.. jeg tror jeg bare bytter såle da. Det er sånne ullsåler inni, kan ikke skjønne at det ikke skal være bra nok. Joggesko og andre som er MYE brukt går i søpla ja, enig der Joggesko blir jo helt fillete etter en lang sommer
Ja, 1200 tror jeg nesten noen av de Vikingskoene er oppi? Dyrere enn mine :OKommer definitivt bare til å kjøpe ny ullsåle her altså. Når det koster fra minst 599 og gjerne 1000kr for et par barnesko liksom
Takk for svar dere! Jeg har tatt vare på sko fra når storesøster gikk lite, og så kjente jeg nå at det svir litt å kaste vintersko som er hele og fine.. jeg tror jeg bare bytter såle da. Det er sånne ullsåler inni, kan ikke skjønne at det ikke skal være bra nok. Joggesko og andre som er MYE brukt går i søpla ja, enig der Joggesko blir jo helt fillete etter en lang sommer