Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Denne har vi hatt før inne på juli-forumet, men kan godt svare på den igjen jeg[:D]
Navn: Anne Britt
Alder: 24
Termin: 06.07
Sivilstand: Gift
Andre barn?: nei
Vil du vite barnets kjønn? ville gjerne det, men babyen var litt sjenert den på UL
Tanker rundt graviditeten: Gleder oss masse, er både spennende og litt skremmende på samme tid
Annet du vil dele med oss: Helt topp med BV og spesielt dere her på juli-forumet[;)]
Navn: Monica
Alder: 31
Termin: 14.juli
Sivilstand: samboer, snart gift
Andre barn?: nei Vil du vite barnets kjønn? ja, gutt[:D]
Tanker rundt graviditeten:Mest lykkelig, men av og til drit nærvøs.Det går fort over!! Annet du vil dele med oss: eh.. Må ha noen konkrete spm. ellers blir det vansklig å velge. Sikkert mye jeg kan dele.. hehe. Kan svare som hun over og tilføye, digger bv[:D] Er så glad for at jeg fant dette på nettet. Ellers hadde det vært mye unødvendig engstelse rundt begynnelsen av svangerskapet!!
Navn: Hege
Alder: 29
Termin: 03.07
Sivilstand: samboer
Vil du vite barnets kjønn?: tja, nå som vi ikke fikk vite det på UL kan vi kanskje la være...
Tanker rundt graviditeten: stor spenning, mye glede over at alt ser bra ut og at jeg har kjent babyen sparke siden uke 19
Annet du vil dele med oss: har alltid noen spørsmål, så det er godt å ha dere her i forumet til å hjelpe meg, så tusen takk
Navn: Anette
Alder: 27
Termin: 28.07
Andre barn?: ja, ei jente på 4,5 år
Vil du vite barnets kjønn?: Nei, vil ha spenning til den kommer ut( men føler det er enda en prinsesse)
Tanker rundt graviditeten: Dette er et etterlengtet barn. Vi har prøvd en liten stund og nå satt den heldigvis. Koser meg med graviditeten.
Annet du vil dele med oss:Er glad for dette forumet og at dere er her. [:D]
Navn:Lill-Susann
Alder:34
Termin:16 Juli
Sivilstand:Gift
Andre barn?:3Vil du vite barnets kjønn?Nei
Tanker rundt graviditeten:Håper allt skal gå bra
Annet du vil dele med oss:Kjempekjekt med forumet og alle her inne[:D]
Navn:venter litt med det [:D] Alder: 24 år, blir 25 i juli Termin:23 juli [:D] Sivilstand:samboer, snart gift [:D] Andre barn?:ikke ennå, men har lyst på fire...-så det blir nok flere enn et barn Vil du vite barnets kjønn?vi fikk vite at vi venter en liten gutt [:D] Tanker rundt graviditeten:Vi prøvde i nesten halvannet år, så det var veldig etterlengtet.. Trodde egentlig jeg skulle bli helt tullete og bare snakke om graviditeten og baby hele tiden..Trodde også jeg skulle få stor og fin mage nesten med en gang, men der tok jeg skikkelig feil [:D] magen har først nå begynt å komme, men en dag synes den nesten ikke og en annen dag så står den mer ut (det er fortsatt mange som blir overrasket når jeg fortelle at vi har termin i juli [:D])
Har egentlig hatt et fint svangerskap til nå, ikke vært spesielt dårlig og ellers fin form..men har vært veldig trøtt og sliten..(begynner å gå over nå [:D])
Gleder meg kjempe masse til å få babyen min [:D]
Navn: Linda
Alder: 26
Termin: 31.07
Sivilstand: Samboer
Andre barn?: Nei
Vil du vite barnets kjønn? Nei, jeg vil absolutt ikke vite det, samboer er litt mer nyskjerrig, men jeg fikk bestemme så vi vet ingenting.
Tanker rundt graviditeten: Jeg ble veldig fort gravid, det tok bare 2 mnd fra jeg sluttet på p-pillen til det plutselig ble et barn! Vi er kjempeglade og barnet er absolutt ønsket, men vi "prøvde ikke aktivt" for å si det sånn, hadde trodd det skulle ta mye lenger tid. Nå kjenner jeg den lille sparke og kose seg masse og det er en helt utrolig følelse og helt unikt! Føler meg veldig heldig som får oppleve dette!
Annet du vil dele med oss: Kjempehyggelig å dele tanker og spm med alle dere andre her inne[:D]
Navn: Susidusi
Alder: 21 1/2
Termin: 5 juli
Vil du vite barnets kjønn? nei, faren til barnet ønsket ikke å vite det, så da ble det sånn.
Tanker rundt graviditeten: Gleder oss utroligt mye, blir så spennende å se hvordan gullet ser ut[:)]
Annet du vil dele med oss:Et kjempe bra forum, godt det er mye liv her inne[:D]