Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tenkte at det er en stund siden jeg har skrevet noe her inne,så kanskje jeg skulle skrive litt om hvordan jeg har det for tiden.
Jeg er fortsatt kvalm og kaster opp,men de akupressure armebåndene hjelper. Håper virkelig kvalmen vil gi seg snart!
Merker skikkelig magen begynner å komme nå, i løpet av den siste uken har den vokst mye. Har blitt en liten kule nå.
Merker ikke liv ennå,men det er jo fortsatt tidelig for det.
Elers så er jeg innmari trøtt og blir fort sulten! Føler jeg spiser hele tiden,men klarer ikke å spise så masse i gangen.
Merker også at jeg er mye mer hormonell nå enn i forrige svangerskap. Reagerer lett på alt. Skal ingenting til før jeg gråter litt eller blir irritert.
Ikke lett å ha en skikkelig tarssig 2 åring hjemme,med min korte lunte!
Stakkars pia mi,ho får nok litt mer skjenn enn hun fortjener!
Men jeg prøver jo så godt jeg kan å ta meg sammen!
Ellers så skal jeg begynne i ny jobb on 1 1/2 uke og Celina skal begynne i barnehage. Gruer meg og gleder meg veeeeldig!
Godt å høre at det er flere enn meg... Jeg blir bare mer og mer kvalm for hver uke som går. Det er så fortvilende. Har en baby på 7 mnd som jeg så gjerne skulle hatt overskudd til, men det finnes ikke krefter i kroppen. Bitchi er jeg ikke, heldigvis, men så utrolig kvalm at tårene bare triller...