Litt om min IVF gutt

twinanne

Forumet er livet
Jeg kan jo fortelle litt mer om hvordan det går med ham, når miraklet mitt ikke hører til her inne hos dere.

Daniel Alexander har fått time til fredag hos fastlegen vår, da håper jeg at fastlegen min tar over hele oppleget med å sjekke opp hjertet hans (født med hull i hjertet)og sende oss videre i systemet, OK jeg kjenner ham så godt så jeg tror han mer enn gjerne gjør det...slik at vi kan kutte ut helsestasjon på dette området, er jo lite fornøyd med helsestasjon på dette plan når de avlysre 2 timer og utsetter timen i 2 mnd. Har ikke avlyst timen på helsestasjon enda, må jo bare se hva fastlegen sier først.

Men som sagt jeg tror han tar over asvare for lillegutten min.
Vil jo ha han til utredning hos spesialister fortest mulig, det pleier jo å være kø for slike ting på sykehuset tror jeg...desto tidligere vi for han inn i systemet tenker jeg, desto sjappere går det å få opperasjon etter han ha fylt et år.

Det var mine tanker.

Jeg har inntrykk av at legen din tar deg alvorlig, det er bra! Det er viktig å ha noen du kan stole på. Ønsker dere lykke til videre i systemet, håper dere får god hjelp!

Back
Topp