Litt om meg

SaLtSilD

Glad i forumet
Hei hei, då må eg vel innsjå at vi venta en liten spire 1 september Så eg ville no bare si hei! Eg bor i Ålesund og jobba på et lager som heite Parker Hannifin. Eg og mannen min e 32 år gamle, sammen har vi ei lita jente som heter Frøya på 2 år, så har han en sønn fra tidligere Loke på 8 år, å eg har to jenter fra tidligere Ina på 12 år og Sofie på 9 år.
Eg ser forumet har endra seg fra sist eg va her inne håpe eg får til ditte!

Fortell gjerne litt om deg selv!

Velkommen og gratulerer!

Jeg er 29 år (blir 30 før babyen kommer), mannen straks 33 år. Jeg har to gutter på 5 og 10 fra før, dette er mannens første. Vi giftet oss i oktober. Han jobber i barnehage, jeg jobber på Ullevål sykehus.

Jeg er 33 (snart 34) år, mannen er 37 (snart 38) år. Vi har ei jente på snart 6år. Hun begynner på skolen nå i august, så dette passa jo egentlig bra, da jeg er i permisjon å slipper å ha henne på SFO i begynnelsen.

Vi har prøvd på nr 2 siden sommeren 2018. Hatt to MA, men satser på at tredje gangen skal det gå.

Jeg jobber i barnehage som assistent mens mannen jobber i Vinmonopolet.

39 år blir 40 i år, mannen er 30. Jeg har 4 barn i alderen 9-20. Mannen har ingen fra før, vi ønsket begge ett barn sammens så da prøvde vi på det, og gleder meg til en liten en igjen, selv om jeg trodde jeg var ferdig. Men har tidligere ønsket et barn seinere når jeg var litt eldre som nå, men siden jeg har vært alene i mange år slo jeg det litt i fra meg.

Vi er 35,jeg har 2 fra før på 13 og 11 år,så dette blir vel nesten som å starte på nytt igjen:hilarious:sambo sin første,i full jobb med mye pendling begge to,så håper å finne ny jobb nærmere.xsmile9

Jeg ble 34 i desember og han blir 34 om i juni, vårt første barn ♥️ Bor i Sarpsborg og begge jobber i fabrikk, jeg er vike gjennom bemanningsbyrå og han fast ansatt. 5+3 i dag og har Tul 7.februar

Jeg er 37 år og blir 38 i september. Mannen blir 40 innen barnet blir født. Vi har begge et barn hver fra tidligere forhold, en jente og en gutt på 12 år. Så bestemte vi oss for å få en real attpåklatt sammen :happy: Vi bor en god time unna Bergen og håper på å føde her. For 12 år siden måtte jeg til Bergen siden han kom 6 uker for tidlig..
Jeg jobber som ped.leder i barnehage.

4+3 i dag. Nå håper jeg spiren sitter som støpt og vokser seg stor og sterk :Heartred

Jeg ble 34 i desember og han blir 34 om i juni, vårt første barn ♥️ Bor i Sarpsborg og begge jobber i fabrikk, jeg er vike gjennom bemanningsbyrå og han fast ansatt. 5+3 i dag og har Tul 7.februar

Hvordan blir det når du går gjennom bemanningsbyrå? Det gjør nemlig jeg også men har ikkje fortalt nokke på jobb enda, eg veit at der eg jobba vil sjefen ansette meg, men veit ikkje kordan det blir når eg forteller nyheten.

Det e et tungt arbeid også så e ikkje sikker på kor lenge eg holder ut/får lov til å jobbe der.

Så hyggelig når noen introduserer seg sånn ordentlig! Jeg føler for å være litt mer anonym selv. Men litt kort: Oslojente med en gutt på snart tre, var fast bestemt på å bare få ett barn, men etter en overraskende graviditet (gikk nesten fem år uten prevensjon før treåringen ble til) som endte i MA i høst, føler jeg meg relativt klar for å få nummer to. Er i overkant bekymret (som kan leses i andre tråder) fordi jeg syntes MA var så tungt psykisk og ikke tror jeg orker det igjen. Altså, en må jo orke det, men da tror jeg det blir med treåringen, og nå føles det plutselig litt sårt.

Hvordan blir det når du går gjennom bemanningsbyrå? Det gjør nemlig jeg også men har ikkje fortalt nokke på jobb enda, eg veit at der eg jobba vil sjefen ansette meg, men veit ikkje kordan det blir når eg forteller nyheten.
veldig usikker selv, med tanke på jeg får kontrakt for en og en mnd, vært der 1 år og 4 mnd så håpet å få fast neste gang de ansetter i sommer. jeg har tatt en hcg på fredag og skal ta ny på mandag for å se om den stiger eller synker for å være helt sikker at det går veien. så har jeg tenkt å snakke med personalsjefen der jeg jobber og kontakten min i bemanningsbyrået. der jeg jobber så er de mye fysisk arbeid, tungt arbeid så jeg må gi beskjed. men jobber man ett sted de ikke trenger å tilrettelegge så mye så trenger man ikke informere om graviditet før 3 mnd før man skal ta permisjon. Og det er ikke lov å si opp ansatte (selv om de er vikarer/bemanningsbyrå) pga graviditet. Dessverre skjer det ofte ser jeg flere har skrivet på nettet, men det kommer med andre grunner. Tenker du må finne ut hva som er best for deg, jeg kommer å gi beskjed nårt jeg får svarene på de to prøve med tanke på de 3 første mnd er de mest risikofylte. Jeg er i dag 5+3, og om jeg blir dårlig osv på jobb er det greit de jeg jobber med forstå hvorfor :) håper du finner ut av det <3

Jeg er ei snart 29 år gammel jente, som kommer fra det blide Sørlandet med blaude konsonanter. Jeg har en gutt på 8 og er alenemor. Jeg er utdannet sykepleier og jobber med utviklingshemmede barn <3

Jeg er 29 og kommer fra Oslo men bor utpå landet ikke langt fra Moss. Har 2 gutter fra før men for kjæresten blir dette første. Vi bor ikke sammen akkurat nå og svangerskapet kom litt som en overraskelse. Men vi gleder oss masse begge to

Hei! Jeg er 32 år og kommer fra Vestfold..jobber som pedagogisk leder i bhg! Venter nr 2 :-)

veldig usikker selv, med tanke på jeg får kontrakt for en og en mnd, vært der 1 år og 4 mnd så håpet å få fast neste gang de ansetter i sommer. jeg har tatt en hcg på fredag og skal ta ny på mandag for å se om den stiger eller synker for å være helt sikker at det går veien. så har jeg tenkt å snakke med personalsjefen der jeg jobber og kontakten min i bemanningsbyrået. der jeg jobber så er de mye fysisk arbeid, tungt arbeid så jeg må gi beskjed. men jobber man ett sted de ikke trenger å tilrettelegge så mye så trenger man ikke informere om graviditet før 3 mnd før man skal ta permisjon. Og det er ikke lov å si opp ansatte (selv om de er vikarer/bemanningsbyrå) pga graviditet. Dessverre skjer det ofte ser jeg flere har skrivet på nettet, men det kommer med andre grunner. Tenker du må finne ut hva som er best for deg, jeg kommer å gi beskjed nårt jeg får svarene på de to prøve med tanke på de 3 første mnd er de mest risikofylte. Jeg er i dag 5+3, og om jeg blir dårlig osv på jobb er det greit de jeg jobber med forstå hvorfor :) håper du finner ut av det <3

Eg grua meg skikkelig, eg trivest super godt i jobben min, men no e eg 9+2 uker i dag med barn nr 4 så det begynne å synes her. Så det e påtide å sei ifra på jobb, men eg har en kjempe snill sjef så eg kryssa fingrene for at eg får komme tilbake. (Kryssa fingrane for at det ordna seg med deg og) Eg kommer til å holde ut så lenge eg greier å da trenge eg hjelp fra mine kolleger med tunge løft så da e det greit at dei veit hvorfor :cheers

Eg grua meg skikkelig, eg trivest super godt i jobben min, men no e eg 9+2 uker i dag med barn nr 4 så det begynne å synes her. Så det e påtide å sei ifra på jobb, men eg har en kjempe snill sjef så eg kryssa fingrene for at eg får komme tilbake. (Kryssa fingrane for at det ordna seg med deg og) Eg kommer til å holde ut så lenge eg greier å da trenge eg hjelp fra mine kolleger med tunge løft så da e det greit at dei veit hvorfor :cheers
Akkurat sånn jeg tenker også, for vi er 3 stk som jobber sammen så greit de to andre vei hva som skjer og hvorfor de må ta over litt mer løfting osv. Så håper jeg at jeg har noe å komme tilbake til. Masse lykke til med jobb og graviditet ♥️

Back
Topp