Litt om meg :)

smama

Glad i forumet
Heia :)
Har to barn fra før, minstemann er 6 mnd og er nå gravid igjen.
Fikk beskjed av legen under ks å vente i to år med å få neste grunnet tynn livmor, så greier ikke glede meg helt enda kjenner jeg...
skal til legen på mandag, så håper å få litt svar da...
Det som stresser meg enda mere er at jeg skal bgeynne på jobb 4 februar.. og det kan hende jeg blir sykemeldt hele svangerskapet grunnet livmoren... stakkars sjef, men men...
Ellers er formen sånn akkuart passe, men kvalme og trøtthet :) men det går bra :)

hvordan står det til med dere jenter?

Og hvis dere kjenner meg... dette er hemmelig....:)

Heij og velkommen :)
Jeg ble også gravid da mine var 5-6mnd, men mistet den gangen.
Jeg tok ks med han, men fikk ikke beskjed om å vente. Han er 1år nå da, så håper det går bra å være gravid.
Får håpe livmoren sin tåler en graviditet så tett innpå :) Ønsker deg masse lykke til hos legen på mandag :)
(jeg kjenner deg ikke så skal ikke si noe :P )

Ser nå at dette innlegget virket litt negativt... Jeg er veldig glad for å være gravid, men bare litt redd for alt som kan skje :P Sønnfødt, så trist at du mistet...:( Håper jeg får bli her hos dere :)

Hehe, hei på deg! ( Vi er begge på Juli12 forumet :-)) Det går nok bra med den nye sjefen! Jeg er også litt bekymret, tviler på at jeg går tilbake på jobb mellom permisjonene, har vært sykmeldt i alle graviditetene, så siste gang jeg var på jobb i desember 2011... Menmen, ellers er jeg fryktelig kvalm, orker ingenting. Hvordan er formen din? Når skulle du finne ut hvor langt på vei du er ? :-)

Så arti at vi havnet på samme forum igjen :) skal til legen på mandag, og får sikkert ul fort etter det :) Formen er ikke helt på topp, kvalm og trøtt her å, spent på om jeg får jobbet noe jeg å... grunet livmoren...

Jeg skal også til legen på mandag og får sikkert henvisning til ul, håper det går fort, er jo så spennende :-) Ja, fryktelig trøtt her også, har mest lyst til å bare ligge på sofaen hele dag, men det blir jo litt vanskelig med tre små... Håper livmoren din tåler svangerskapet bra!

Back
Topp