Litt Off topic, men hårfarge :D

Lillebolle02

Betatt av forumet
Hei jeg trenger sårt hjelp til hårfarge, vill gjerne kunne beholde den fargen kald brun/ som nesten går over til svartblå, men det er ingenting som sitter..
kanskje etter 1 mnd så er det brunt igjen å med rødskjær i, noe jeg hater... er det noen som har tips å komme med eller noen hårfarger som sitter bra?! xsmile9 Takk på forhånd.

Jeg hadde tatt en tur til frisøren og fått farget håret, samt fått tips om hva du selv kan gjøre/bruke.

Fydda, hater du brunt med rødskjær i? Det har jeg som hårfarge :( :(
Farg hos frisøren

Som de andre sier gå til frisøren, med flere frisører i familien og flere venner i yrket kan eg med hånden på hjertet si at butikk farge aldri oppnår ønsket resultat og om du skulle bli misfornøyd hos frisør er d bare og klage så får du gjort d på nytt [emoji6]

Frisøren er nok det beste. Har det samme problemet selv. Og jeg er egentlig blond.

Fydda, hater du brunt med rødskjær i? Det har jeg som hårfarge :( :(
Farg hos frisøren
Det er jo veldig individuelt hva folk liker, jeg liker ikke blondt på meg selv og skulle jeg snakket om hårfarge ville jeg ha ment på meg selv.

Selv har jeg denne fargen
ea600dc6555c4b7d7c2b20ad314774a0.jpg
og tenkte ikke noe over at hun ikke likte hår med rødskjær i

Hehe det er sikkert pent til deg om du liker det :D jeg personlig klarer ikke å ha det selv ^^ vill ha det kaldest mulig ^^
Ikke alt jeg liker som jeg kler da :p F.eks eplegrønn. Eller rustfarge.
Det er jo veldig individuelt hva folk liker, jeg liker ikke blondt på meg selv og skulle jeg snakket om hårfarge ville jeg ha ment på meg selv.

Selv har jeg denne fargen tenkte ikke noe over at hun ikke likte hår med rødskjær i
Javel.. jaha.. ok... jaha..

Frisør får man best resultat hos. Om du vil spare penger så anbefaler jeg en avfarging for å få ut mest mulige røde pigmenter. Og L'oreal Preference sin farge :) Begge får du kjøpt hos Vita. SvartBlå blør veldig mye i fargen og sitter ikke såå bra. Loreal har kommet med Colorista nå og den er svartblå. Skal visst sitte litt bedre enn feks Live fargene til Schwarskopf.

Back
Topp