smash Forumet er livet VIP 24 Okt 2010 #1 Kort på bestilling. Er til bestevenninna mi fra kjæresten hennes: Inni: Et enkelt kort: En godtepose: Også har jeg laget et chipboard album som ligger i bloggen. Blir superglad for kommentarer der!
Kort på bestilling. Er til bestevenninna mi fra kjæresten hennes: Inni: Et enkelt kort: En godtepose: Også har jeg laget et chipboard album som ligger i bloggen. Blir superglad for kommentarer der!
G GinaC84 Glad i forumet 24 Okt 2010 #2 Kjempe fine alle sammen,men syntes virkelig kortet til din venninde var kjempe fint[:D]
strikketrollet Glad i forumet 24 Okt 2010 #4 Så fine kort [:)] Og veldig søt oppskrift på det ene kortet! Hva står det nederst? "Blandes godt sammen, ... " og?
Så fine kort [:)] Og veldig søt oppskrift på det ene kortet! Hva står det nederst? "Blandes godt sammen, ... " og?
smash Forumet er livet VIP 25 Okt 2010 #5 ORIGINAL: strikketrollet Så fine kort [:)] Og veldig søt oppskrift på det ene kortet! Hva står det nederst? "Blandes godt sammen, ... " og? Det står: Blandes godt sammen, strø generøst over dagen og server med stil.
ORIGINAL: strikketrollet Så fine kort [:)] Og veldig søt oppskrift på det ene kortet! Hva står det nederst? "Blandes godt sammen, ... " og? Det står: Blandes godt sammen, strø generøst over dagen og server med stil.
Mavir Elsker forumet 25 Okt 2010 #6 ORIGINAL: Lille Mille Nydelig alt sammen! [;)] Nam nam.. godteri! Signerer. [:D]
charlieb Elsker forumet 25 Okt 2010 #7 så mye fint du har laget!! Og jentene dine er jo helt nydelige[:D]
smash Forumet er livet VIP 25 Okt 2010 #9 ORIGINAL: snuppis! Kjempe fine kort [:)] Hun jenta ligner utrolig på deg [:)] Godteposen din var dritt kul [:D] Hehe, jeg og venninna mi er langt ifra like, hihi![:D]
ORIGINAL: snuppis! Kjempe fine kort [:)] Hun jenta ligner utrolig på deg [:)] Godteposen din var dritt kul [:D] Hehe, jeg og venninna mi er langt ifra like, hihi![:D]
bettand Forumet er livet 25 Okt 2010 #10 ORIGINAL: Lille Mille Nydelig alt sammen! [;)] Nam nam.. godteri! sign[:D]