Litt nytt fra oss

Lillezilje

Gift med forumet
Hei hei alle sammen, og godt nyttår :)

http://i716.photobucket.com/albums/ww162/siljesverden/408748_10151153449765128_614255127_22510786_1458091364_n.jpg

Aner ikke hvordan man får lagt til bilder her lenger, så har lagt ved en link til et bilde av Benjamin på 3 års dagen hans :)

Har skjedd mye her siden sist.  Jeg flyttet jo fra pappaen til Benjamin for rundt 1 år siden. Kjøpte meg leilighet og kort tid etter traff jeg drømmemannen og ikke minst drømmereservepappene. Han er ikke norsk, men bor i norge pga jobben sin. Familien hans er litt utenom det vanlige, og har litt mer enn vanlige folk (vil ikke gå fo mye inn på det på et offentlig forum) Så livet mitt har blitt snudd rimelig mye opp ned siden sist. Vi har vært på masse reiser sammen, jeg har opplevd utrolig mye som jeg aldri hadde trodd jeg skulle få oppleve. Benjamin nyter også godt av det, blir overrøst med leker, klær, ting til rommet sitt, og ikke minst oppmerksomhet og kjærlighet. Nesten så jeg selv blir litt misunnelig, kjæresten min er jo mer opptatt av sønnen min enn av meg :P

Kunne fortalt en hel masse mer, men vil ikke virke snobbete og skryte for mye heller :P

Livet vårt er som en romantisk komedie fra hollywood, og jeg lever som en prinsesse :)

Ellers stortrives Benjamin i barnehagen sin. Er bleiefri dag og natt hjemme, men bruker bleie i barnehagen (de vil ikke at han skal gå uten).

Henger litt etter med språket. Men det har begynt å komme seg nå, og han bruker også et par engelske ord nå (kjæresten min snakker jo engelsk)

Han er fremdeles superaktiv, en liten sinnatagg men også en liten gladgutt. :)

Hvordan går det med dere andre da?

Gratulerer!! Så fantastisk at du har funnet en ny mann som setter så stor pris på dere begge. :)

Vi prøver så godt vi kan å gjøre ferdig alle de hundreogørten småtingene somer igjen når man flytter inn i nytt hus. Så dagene går ganske i ett med jobb og barnehage.

Gratulerer så masse! Så fint å høre fra dere igjen, og så flott at alt går så bra med dere.

Jeg får ikke åpnet facebooklinken.

Gratulerer så mye med ny kjæreste, han høres jo fantastisk ut for dere begge :)

Her bor vi i gammelt hus, imens vi planlegger bygging av nytt. Har en lillesøster i magen som kan komme når som helst så det opptar oss om dagen.....

Hei igjen, så hyggelig at du har møtt en flott mann for deg og sønnen din. Høres ut som dere har det supert. Hvordan går det med helsen din ?, du trenger selvsagt ikke svare hvis du ikke vil, men håper den også har blitt bedre.
Her er det full fart med en vilter 3-åring og eldstemann som har blitt skolegutt.
Jeg får heller ikke åpnet facebook linken

siggen skrev:
Hei igjen, så hyggelig at du har møtt en flott mann for deg og sønnen din. Høres ut som dere har det supert. Hvordan går det med helsen din ?, du trenger selvsagt ikke svare hvis du ikke vil, men håper den også har blitt bedre.
Her er det full fart med en vilter 3-åring og eldstemann som har blitt skolegutt.
Jeg får heller ikke åpnet facebook linken

Har skiftet ut linken nå.. så tror det skal funke nå :)

Helsen er ikke så bra desverre :( Var bra i sommer, så da begynte jeg å jobbe 50%.. men det tok ikke lange tiden før jeg måtte gå ned til 30%, og nå for en uke siden måtte jeg slutte helt :( Drømmejobb og UTROLIG greie kolegaer.. så var veldig trist å slutte.

Nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre for å få dagene til å gå. Nye kjæresten min jobber innen oljen, så han er mye borte :(

Krysser fingrene for at kreftmedisinen de holder på å teste ut snart vil bli godkjent til bruk for ME pasienter.

Så gøy med skolegutt i hus da :) Trives han ?

Så trist å høre at du sliter med helsen din, ønsker deg god bedring. Storegutten min trives på skolen, hører mest om friminuttene og sfo da ;)

Back
Topp