~LITT NYTT FRA MEG~

tullmusa

Forumet er livet
Så får jeg jo testa om nettet faktisk er mye raskere. [;)]

Vel, her er noen nye LO'er, selv om det er en stund siden jeg har scrappa til eget album. Her er mye dårlige beskjæringer og dårlig bildekvalitet.[:)]

Hmm.. Lurer på om det kanskje skulle vært en til M her..[:D]

Denne har vel monicola også laget.. Prøvde meg på sorthvitt, og ble egentlig veldig fornøyd.[:)]

"Hovedprosjektet" mitt for tiden er å få ferdig de tre skrytealbumene til besteforeldrene. Scrapper i 6x6, så det er begrenset med plass på sidene, og siden jeg lager de lik, så blir det enkelt også. Her er fire av de noen og tyve jeg har laget til nå. Holder forresten også på med seks brettealbum, men har ikke bilder av dem. [:)]

Har også laget sånn liten boks som Lotten hadde oppskrift på. Bestilte jo to navnesølvsmykker gjennom DivaX, og laget gaveesker til dem. Syns de ble veldig søte og små. Bare 4,5x4,5 cm.[:)]

Alltid hyggelig med en kommentar.[:D]

Synes de var kjempe fine. Likte spesielt godt "en sommerdag"

Kjempe fine Lo-er[:)]

ORIGINAL: Prinsessa i tårnet

Synes de var kjempe fine. Likte spesielt godt "en sommerdag"

Tusen takk![:D] Er ganske fornøyd med den også, selv om det var ganske uvante farger å scrappe i. Brukte veldig kort tid på den også, jeg som vanligvis sitter et par kvelder med hver LO. (den er liftet da) Hmm.. Sliter litt med å få fart på scrappinga. Kanskje jeg er litt "vinglepetter"![:D]

ORIGINAL: MorgansMamma

Ahhh![:D][:D][:D]
Deilig forfriskende å endelig se noe ifra deg igjen[:D][;)]

Finner ofte noen artige figurer i flere av dine LO'er[:D] Her frosken [;)]
Friske farger, flotte kombinasjoner,og NYDELIG drodling....
Mange flotte og myke detaljer, kjempe flott!

Vanskelig å velge en favoritt her....
Men "Pretty child" og "En sommerdag...." er nok høydepunktene her for min del[:)][;)]

Fotoalbumene ser ut til å bli kjempe fine. Og jeg ser at det må ligge MYE arbeid i de[&:][:)][;)]
Jeg lagde kalendere for hånd i fjor, aldri mer[;)]

Nå er jeg fornøyd[:)][:)][;)]
*lenersegfornøydtilbake*[:D]

Hihi! Ja, nå er du vel fornøyd![8D]

Tusen takk for alle komplimangene. Det er morro å legge ut når man får sånne svar![:)]

Den frosken er dritkul! Er ikke så ofte jeg bruker den, for det tar så lang tid å kutte den ut, og montere den. Lenge leve latskapen! Kanskje derfor jeg er så treg å scrappe, fordi jeg ikke er noen ræcer på tanga! Hihi![8D]
Jo, Pretty Child er nok favoritten her også. Tror det blir scrappet mye sorthvitt-bilder framover![:D]

Ahh, kan love deg det er mye arbeid med albumene![&:] Har som mål å få brukt alle sidene, altså 40 i hver, så det blir jo 120 små LO'er. Nå er jo albumene like da.. Akkurat nå stresser jeg litt, og det er litt kjedelig å scrappe under tvang. Men må jo bare bli ferdig, og jeg gleder meg til å se mammas ansikt når hun åpner gaven. [:D]

JuliaC: Tusen takk![:)]

Knallflotte LO'er og den "sommerdag i søgne" var jo bare helt nydelig!!! Kjempeflotte farger

ORIGINAL: lek

Hvordan fikk du til ole brum?

Tenker du på figuren? Har bare skrevet han ut fra pc'n. Hadde egentlig planer om å ha en PP der, men har ikke helt dreisen på det der. [:)]
Teksten er malte chipboard.[:)]

Så flinke du e [:)] den Ole Brum LOen va jo bare helsjønn [:)]

Kjæmpe flott alt sammen. Hadde æ vært like flink på d området...

Veldig fine alle sammen. Og må bare kommentere den NYYYDELIGE håndskriften din! [:)]

Åhh, så ikke at jeg hadde fått flere kommentarer før nå. Hihi! Tuuusen takk![:D]

Morgans Mamma: Jo det har nok blitt litt vel mye arbeid. Kunne jo kanskje redusert antall LO'er per album, men ehhh... Nei, MÅTTE bare bruke alle. Hihi![:D] Så snart jeg er ferdig med julekjolen min blir det full scrappings på meg. [:)]

ildrii: Nydelig håndskrift??[&:] Herregud, jeg blir jo aldri fornøyd! Det blir mye visking før jeg tør å skrive over med tusjpenn.. Men, tusen takk for at du syns det da.[:)] Det er vel sånn at ingen liker sin egen håndskrift. [:)]

Du er bare så flink du! Kjempeinspirerende!!!!! Gleder meg til jeg kan scrappe igjen, så kan jeg stjele ideène dine [:D]

Back
Topp