Litt nytt fra meg! *oppdatert med bilder*

Jeanies lille verden

Gift med forumet
Nå kommer det snart oppdateringer i bloggen min, ett tea light card og en eske (lært av Stinius) [:D]
Ble riktig så fornøyd, så GLED DERE!!! [8D][:D]

------------------

Beklager små bilder, men kopierte rett fra bloggen!! Men ta turen inn i bloggen min og legg igjen spor, da blir jeg glad [:D][:D] mulig bildene blir større om du trykker på dem i bloggen, noen pleier å bli det [;)]

Her er lokket til eska mi!!! Den er laget for å oppbevare 15x15kort, og skal være en gave til bhg, i anledning deres basar for å samle inn penger til fadderungen som bhg her har [:D][:D] Så den går til en god sak!!! [;)][;)]

Og her er mitt Tea light card!!! Syntes det ble riktig så søtt [;)]

*gleder meg*

ORIGINAL: bettand

*gleder meg*

JA det burde vi [8D][:D]

Ååå, nydelig!!!

ORIGINAL: smash

Ååå, nydelig!!!

[:)]

Det var skikkelig nydelig[:D][:D]

Så fin eska ble da! Godt fremgansmåten funka. Ikke alltid like lett å skrive slikt...[:D]

Takker, fant bilder på tlf, glemte helt av det jeg [8D]

Nå har jeg lagt nye og flere bilder i bloggen, av begge kortene [;)]

ORIGINAL: smash

Ååå, nydelig!!!

Takker jenter [:D]

Så utrolig flotte ting du har laget[:)]

Nydelige både eska og kortet! [:)]

VEldig fine ting.
ENeste jeg syns (og her kommer den konstruktive kritikken inn[8D]) er at det ble liiiitt mye dill på fremsiden av den esken. Sommerfuglen drukna liksom litt. Men veldig fine farger og komposisjon.
Og om jeg skal si noe om telyskortet, så ville jeg kanskje laget blomsterklyngen en cm lenger under kortet også, jeg syns det er litt topptungt.
Men det var knallskjønt! [:)]

ORIGINAL: Pijah

VEldig fine ting.
ENeste jeg syns (og her kommer den konstruktive kritikken inn[8D]) er at det ble liiiitt mye dill på fremsiden av den esken. Sommerfuglen drukna liksom litt. Men veldig fine farger og komposisjon.
Og om jeg skal si noe om telyskortet, så ville jeg kanskje laget blomsterklyngen en cm lenger under kortet også, jeg syns det er litt topptungt.
Men det var knallskjønt! [:)]

Ja jeg vet hva du mener, men den eska eg gjort i hurten og styrten [8D] Ville egentlig hatt noe blomster istedenfor det sløyfebåndet og sommerfuglen og perle-dingsen [8D] menmen, det får bare være sånn [:D][:D]

Og ang det t-lyskortet gikk jeg fri for roser i di fargene, men ser poenget ditt og må si meg enig i at det hadde vært penere med flere roser under der også [;)] Var inne på tanken... [8D]

Har ingenting imot konstruktiv kritikk, så lenge den ikke er ondskapfull [8D][8D][:D]
Jeg er ikke verdensmester i dette og ønsker å lære mere [;)]

ORIGINAL: GunnElin

Kjempe fint :)
Glede mæ t æ blir like flink :D

Ååå syns du er flink jeg da [;)][:D]

Back
Topp