litt nyskjerrig bare

Twilight

Forumet er livet

Når testet dere før etter IKM?
Hva slags symptomer har dere?
Når begynte dere å få de?
Hvor langt er dere på vei?

Skal ringe riksen for IVF forsøk svar til mandag, hvis jeg er gravid så kommer jeg inn til dere:)

Jeg kjenner ingenting, bortsett fra litt små stikking nederst i magen og jeg klør på puppene, husker ikke fra sist svangerskap    

jeg testet et par dager før ikm, og hver dag 6 dager fremover:) Måtte liksom få det bekreftet hver morgen:P hehe
Jeg hadde symptomer som murringer, stikking, kvalme og vondt i puppene:) Jeg er 5+3 i dag:D
Håer du får komme inn til oss:)

Når testet dere før etter IKM? Testet første gang 9 dpo, da ble den negativ
Hva slags symptomer har dere? Tisse ofte, stikkinger og murringer, ømme pupper, kvalm, trøtt
Når begynte dere å få de? Måtte oftere på do fra 8 dpo, murringene startet rett etter, puppene ble ømme omtrent på ikm. Kvalmen og trøttheten har kommet etter ikm.
Hvor langt er dere på vei? Er 5+1 nå.

Krysser fingrene for deg, lykke til! :)

Testet 2 dager etter IKM og fikk en svaaaak strek. Dagen etter var jeg på sykehus av andre grunner og tok litt bolodprøver og da sa legen helt uten videre at "..siden du nå er gravid..." Haka datt selv om jeg hadde en mistanke og legen tok seg til munnen og sa "...oi.. visste du ikke det?" :)
Symptomene er få, men tisser oftere, litt halsbrann og luktesansen går helt amokk. Mannen smurte seg skive med salami og agurk..jeg kjente ikke lukta av salami, men agurken STINKA! Symptomene kom et par dager før IKM.
5+3 i dag :)

testet ca 1 uke før IKM - positiv 
Symptomer har jeg ikke hatt så mye av, kjent stikking i magen en del ganger. Det begynte da jeg var 3 uker på vei ca. Nå i uka begynte brystene å bli ømme, og større... Jeg har måttet gå på do og tisse veldig ofte! 

Jeg er 4+2 uker på vei! 

SeLmA skrev:

Når testet dere før etter IKM? 4 dager etter forventet mens (dag 34 i syklusen)
Hva slags symptomer har dere? har ømme pupper, begynner å bli mye bedre nå. Var oppblåst, hoven i ansiktet og trøtt. nå er jeg bare superkvalm konstant:(
Når begynte dere å få de? oppblåst, ømme pupper kom rett før ikm. stikking nederst i magen og "støl i magemusklene" kom rett etter ikm. kvalmen kom i uke 6+
Hvor langt er dere på vei? 7+3

Skal ringe riksen for IVF forsøk svar til mandag, hvis jeg er gravid så kommer jeg inn til dere:)

Jeg kjenner ingenting, bortsett fra litt små stikking nederst i magen og jeg klør på puppene, husker ikke fra sist svangerskap    

Jeg testet 9 og 14 dpo, begge positiv. Hadde ingen symptomer før uke 6, da kom kvalmen (hvis det går for lenge mellom måltidene) og stikninger i magen. Har hatt hint av hodepine, men ikke noe å rope høyt om. Er nå 7+2.

Jeg er testoman, og tok tester fra ca 1 uke før IKM :P Testet svaaakt positivt 11 dpo, og siden har streken blitt sterkere og sterkere (Har IKM i dag). Hadde en mistanke om at det var full klaff denne ganga også pga festeblødning og merkelige lyster (ser ut til at spiren liker makrell i tomat, er til vanlig veldig æsjæsj:)) Begynte vel for ca 1 uke siden. Har også i dag vært veldig støl og stiv og rar nederst på magen, føler veldig at det jobbes med noe der <3

Edit: Ja, også er jeg trøøøøtt... snork. Natta :)

Tror jeg testet positivt akkurat på IKM. 4+0 Fikk en tydelig, men svak strek. 

Symptomer før positiv test:
*Trøtt
*Tisset ofte
*Murringer
*Ømme brystvorter

Symptomer etter positiv test: Er nå 7+0
*Sulten hele tia. Blir uggen hvis jeg ikke får mat annenhver time.
*Var på lukter: salami, røyk, alkohol osv takler jeg ikke.
*Mat smaker annerledes
*Vonde, store pupper
*Murringer/stikkinger
*Humørsvigninger
*Må OFTE på do
*Treg mage
*Sover dårlig

Back
Topp