Litt nysgjerrig...Noen her...

Sunshine1983

Elsker forumet
...med litt sære eller uvanlige forhold?

Selv er jeg jo, som de som har lest historien på http://www.vinnentoyota.no/?CID=1369 har fått med seg, gift med det som ble stebroren min i tidlig voksenalder...

Jeg har gått på barnerov, men det er jo ikke så veldig spesielt... [:)]
Skaffet meg en ung liten fole [:D]

ORIGINAL: Klatten

Utdyp??? [8D]

ORIGINAL: _Aislin

Utdyp??? [8D]

Ikke spennende i det hele tatt nå lenger, men når vi ble kjærester så var jeg 26 og Eivind kun 23... og det var sååååååååå pinlig rett og slett å fortelle hvor gammel han var. Hehehe.
Også har han ei søster som er like gammel som meg, og hun tenkte: "Hvor teit er du da som er sammen med lillebroren min når du er like gammel som meg?"
Men nå som vi har vokst til er jo forskjellen liten. Jeg er 32 og han 29 [;)]

ORIGINAL: _Aislin

Utdyp??? [8D]

Ikke spennende i det hele tatt nå lenger, men når vi ble kjærester så var jeg 26 og Eivind kun 23... og det var sååååååååå pinlig rett og slett å fortelle hvor gammel han var. Hehehe.
Også har han ei søster som er like gammel som meg, og hun tenkte: "Hvor teit er du da som er sammen med lillebroren min når du er like gammel som meg?"
Men nå som vi har vokst til er jo forskjellen liten. Jeg er 32 og han 29 [;)]

Helt likt her! Bare at vi ble sammen da jeg var 25 og han 22[8D] Nå er vi 27 og 24.. og han har en søster som er like gammel som meg..

Jeg og mannen ble sammen mens jeg gikk siste året på ungdomsskolen. Har snart vært sammen i 12 år [:)] Ikke så veldig rart kanskje, men litt uvanlig [:D]

Jeg er og eldre enn min kjære. Vi ble sammen da han var 20 og jeg 24. Jeg synes og det var flaut å si hvor gammel han var, men nå er jeg blitt vant til det[;)] For øvrig var han veldig voksen for alderen da[8D]

vet ikke om det er rart men jeg er 26 år og min mann 35...kanskje ikke så uvanlig den veien. men litt rart når min onkel er et år yngre enn min mann hehehe og mine svigerforeldre er på alder med mine besteforeldre.

Ikke noe unormalt med meg og min kjære[:D]
Derimot er min mor 9 år eldre enn min far, jeg er 20 år yngre enn mine søstre (halvsøstre), 1½ år yngre enn min elste niese og jeg ble gammeltante 1 måned før jeg ble mamma[;)]

ORIGINAL: KiNiZ

vet ikke om det er rart men jeg er 26 år og min mann 35...kanskje ikke så uvanlig den veien. men litt rart når min onkel er et år yngre enn min mann hehehe og mine svigerforeldre er på alder med mine besteforeldre.

Samme her.. mannen min er 32 og jeg er 23... I tillegg var han kompis av min eks forlovede[8D] så litt spesielt er det kanskje...

Synes vi er helt standardpar, der han er fem år eldre enn meg, og vi har vart sammen i 10år. Men min 24-årige søster er sammen med en på 19, og min mamma på 58 er gift med en på 35, så det er 23 år mellom de... må jo si at mange synes mora mi er en milf, litt sånn som stiflers mom i american pie haha [:D]

hihi, min mann var bare 19 da vi møttes og jeg var 23. var så flau at jeg løyg til alle angående alderen hans [:D]

Back
Topp