Litt nervøs

Solbolle

Glad i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
De siste dagene har jeg opplevd mye smerter i korsryggen, kan sammenlignes med mensmurringer. Men i går toppa det seg da jeg hadde mye vondt nedpress og så utrolig vondt i halebeinet at jeg ikke klarte å sitte rett på stumpen i sofaen. I tillegg ilte det nedover lårene. Jeg valgte å være naiv og tenkte det sikkert var normalt, at hodet har festet seg e.l. I dag har jeg lyserosa utflod (beklager detaljene). Selvfølgelig har jeg ikke klart å holde meg i skinnet, så jeg har spurt Google hva disse symptomene kan bety, og blir typisk nok informert om at fødselen nærmer seg:nailbiting: Jeg burde kanskje ringe føden for å få roet nervene litt, men har høy terskel for å ta kontakt med helsevesenet sånn generelt. Er det flere som kanskje opplever det samme? Er 33+0 i dag

Ville også ringt inn til føden og fått en liten sjekk [emoji1405][emoji5] krysser fingrene for at lille holder seg inne en stund til!

Gjerne gi oss en oppdatering [emoji173]️

Har du ringt? :)
Bedre å ringe en gang for my enn en for lite :)

Det har vært mye opp og ned i hele dag, men jeg valgte tilslutt å ringe og fikk beskjed om å komme for en sjekk. Er på vei til sykehuset nå. Er egentlig ganske redd, så skal bli godt å få en sjekk.

Heldigvis var alt helt fint, ingen tegn til fødsel her i hvert fall. Men de tok smertene på alvor og jeg fikk beskjed om å ta kontakt igjen asap hvis det vedvarer i morgen. Kan ikke huske sist jeg var så redd og når jeg endelig fikk beskjed om at alt så bra ut utløste det en flom av følelser. Nå kan han gjerne få ligge der to uker på overtid hvis han vil:Heartblue

Tusen takk for råd og gode ord:)

Last edited:
Uff så ekkelt :( men bra du ringte og fikk komme inn! Håper du slipper flere slike opplevelser!

Hvordan går det i dag?
I dag har jeg for det meste oppholdt meg i horisontal stilling til nå som jeg fikk beskjed om å gjøre, og kjenner kun litt murringer nederst i magen og i korsryggen. Ikke i nærheten av hva jeg har kjent de siste to dagene. Satser på at dette bare var veldig harde kynnere og overbelastning og at jeg ikke får oppleve dette igjen (før i januar) hvis jeg blir flinkere til å ta det med ro.

Back
Topp