Litt nervøs

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Jeg har ett sykdomsforløp som gjør at di har muligens lyst å ta ul på med i dag. Men kjenner jeg er litt nervøs for dette. Jeg er bare 5 uker, er ikke det alt for tidlig for å se noe? Er redd for å bli enda mer nervøs etterpå om di ikke finner noe, for det er det vel en mulighet for? Noen som har vert på ul så tidlig? :)
 
Har ikke noe erfaring, men de som gjør ul vet jo forhåpentligvis om det er for tidlig å se noe også:) skjønner du er bekymret, håper at det går bra uansett om det blir ul eller ei:)
 
Jeg var på ul da jeg var 5 uker. De kunne ikke se noen ting, ikke at jeg var gravid en gang. Så ville ikke hatt for høye forhåpninger for å så bli skuffet, for det betyr jo ikke at det er noe galt selvom de ikke kan se noe så tidlig.
 
Hos meg så vi en pitteliten bønne og en ring rundt :)

Allerede i uke 5? :) Jeg kunne tenkt meg å evnt fått forskjøvet det til neste uke, for da er jeg nærmere 6 uker . Og det hadde vert godt å sitt at alt var bra før mannen reiste på jobb :)
 
Allerede i uke 5? :) Jeg kunne tenkt meg å evnt fått forskjøvet det til neste uke, for da er jeg nærmere 6 uker . Og det hadde vert godt å sitt at alt var bra før mannen reiste på jobb :)
Ja, eller jeg var iallefall i uke 5 :) fikk ikke målt ordentlig siden jeg egentlig ikke skulle ha UL og timen ble altfor lang :eek: men ja, jeg så tydelig en liten bønne :) der var ikke hjerteslag enda da, siden det var så tidlig. Så om du vil se det så anbefaler jeg å vente :)
 
Back
Topp