Litt negativ..

Johanneandrea

Flørter med forumet
Det er sikkert skikkelig teit å tenke slik, men akkurat nå føles det som om jeg ALDRI skal komme tilbake til den formen jeg var i [&o] Søskenbarnet mitt skal se gjennom klærne mine og ta det hun passer, for meg passer det i allefall ikke!

Er det flere der ute som har det som meg? Greit nok, det er bare 3 mnd siden fødsel, men det er kjedelig å føle seg som et svært berg!! 

Det er sant [&o]
Men det går som regel bare en vei nå da [;)]

ikke gi dem vekk=) du kommer jo inn i dem snart=)
jeg er heldig. gikk opp 5 og tatt av12 kg-uten å gjøre noe for det..
men går bare i tights for det..magen er jo ikke akkurat lovely i noe annet;)

jeg syntes du har gitt opp litt tidlig da! ville ikke gitt bort klærne!! finn de plaggene du likte best før du ble gravid og gi deg selv et mål om at du SKAL inn i de!! jeg gikk opp 28,5kg i svangerskapet.. fra 36/38 i bukser til 44... jeg har 12kg igjen å gå ned!!! men jeg gir ikke opp! SKAL inn i buksene mine igjen!

Jeg går fortsatt med mammabukser...

ORIGINAL: heart86

Gi det tid kjære deg[:)]
vet det sikkert føles litt tøft!
men det er 3 mnd siden fødsel, det kan ta tid å komme tilbake!
noen sliter mer enn andre! men ikke gi opp om du har et mål[:)]

Lykke til[:)]
og du.... jeg tror ikke noe på svær som et berg delen!!

klemmer

signerer heart!

om det er noe trøst så veit jeg akkurat hvordan det er å ikke føle seg vel... jeg har jo selv vært gjennom 3 svangerskap nå siden 2007.. og har enda litt over 10kg igjen før jeg er der jeg var..har mange banankasser med klær som ikke passer...deprimerende..men prøver se fremover å heller tenke at en dag vil det passe igjen.
er jo heller ikke så mye som skal til..gått ned 5kg nå, og det er stoor forskjell allerede!
klem til deg

jeg tenkte som deg etter jeg fikk storesøster og ga bort masse klær, gikk så ned 10 kg og angrer veldig på alle de fine klæra jeg ga bort.. .

jeg trener drit hardt for å passe inn i buksene igjen. Har ennå noen kilo til som skal bort, går i joggebukser og mammabukser ennå jeg.

For noen uker siden passer INGENTING her heller, og det var helt forferdeleg, og plutselig nå, uten å ha gjort noe er buksene for store!! bare bare gått trilleturer!!! [:D]
Så gi det tid!! [:D]

ja før første fødsel brukte jeg 38 i klær nå bruker jeg 44 er 3 år siden første fødsel go har fortsatt ikke kommet nedover. og har aldri trua på at jg klarer det heller. jeg vill ned til 42-40 hvertfall da

Back
Topp