litt nedimellom bare

mona81

Andre møte med forumet
hei hei alle sammen [:-] huff er litt deppa idag, har begynt sånn smått med innkjøp av babyutstyr....å det er så utrolig mye fint å se, og å velge mellom. det som er liit vemodig for min del, er at jeg ikke vet hvilket kjønn det blir..og heller ikke kan kjøpe noe i hverken "blått eller rødt" :o) jeg har bare vært 1 gang på ultralyd (i uke 18). og det var liksom den eneste sjansen jeg hadde, men da greide ingen å se kjønnet...buuuhuu... hehe.. som dere sikkert skjønner er jeg ikke så glad i overraskelser, og ihvertfall ikke når man må vente i så mange måneder før man får "åpne pakken"....men rart med det, folk er forskjellige, noen vil vite, mens andre vil vente =) JEG VIL VIIITEEE, JEG BLIR SNART SPRØ

Ta og bestill ultra lyd nå!!!!!!!!!!!!!!!sist jeg gikk gravid tok jeg det en mån før termin..bare gi beskjed til fastlege eller jordmor at du vil og bestill time...[;)]Lykke til...(jeg liker også og vite)Greit med tøy som sier kjønnet...

hmm...ja så det går an å forlange... Ja det går jo an å høre hva man evt må betale..da jeg var hos jordmor nå den 10 jan, sa jeg at jeg var litt bekymret for babyen. jeg har vært syk i 3 uker , har hatt en bakterieinfeksjon og bronkitt dermed ble jeg satt på antibiotika i 10 dager.. jeg har altså hostet meg gal siden 2 juledag. stakkars lille-kroppen i magen som ikke har fått fred på så lenge [:(] hoster helt til jeg kaster opp, og ikke får jeg sove om natta.. men jordmor sa at det var ikke noe å bekymre seg for, fordi babyen skal kunne tåle en infeksjon???? hva vet vel jeg.. [8|]

Bestill dere time på 3d-det koster litt-men er verdt det[;)]
da får du se hva det blir som regel og får med masse bilder,da mener jeg masse, pluss en dvd du får med hjem, som du kan se hele ul på akkurat når du vil

Mi valgte å ikkje vite det under den ordinære UL... pappaen synes at det var litt meir spennende om mi venta, og er i grunnen enig med han... SÅ alt i alt så er jeg glad for at mi ikkje vet noe... Trur forresten at mi hadde shoppet oss gale og endå meir blakke om mi hadde visst...

Back
Topp